قمی خبر داد؛

24 بهمن؛ آغاز نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی در بوستان گفتگو تهران

دبیر اجرایی چهارمین نمایشگاه رسانه‌های دیجتال انقلاب اسلامی از برگزاری این نمایشگاه از تاریخ 24 بهمن به مدت 6 روز در بوستان گفتگو تهران خبر داد.
کد خبر: ۲۲۵۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰ - 06February 2017
24 بهمن؛ آغاز نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی در بوستان گفتگو تهرانبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، «مهدی قمی» دبیر اجرایی چهارمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز در نشست خبری که به منظور تشریح برنامه‌های این نمایشگاه برگزار شد، ضمن تبریک سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: چهارمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی از 24 لغایت 29 بهمن ماه به مدت 6 روز از ساعت 10 تا 20 در سالن نمایشگاه بین المللی بوستان‌ گفتگو برگزار می‌شود.

وی افزود: 5 دی ماه ثبت نام برای حضور در این نمایشگاه به پایان رسید. 300 غرفه در اختیار موسسات شرکت‌کننده قرار داده می‌شود. بخش پایگاه اینترنتی و خبرگزاری 130 غرفه، نقش دیجیتال و تلفن همراه 60 غرفه، نوین اطلاعات 25 غرفه، پویا نمایی و بازی 5 غرفه و بین الملل 35 غرفه دارد.

دبیر اجرایی چهارمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: امسال این نمایشگاه توسط سازمان فضای مجازی سراج برگزار می‌شود تا مجموعه‌های مختلف مردمی در حوزه فضای مجازی انقلاب اسلامی، فعالیت‌های خود را عرضه کنند.

قمی با بیان اینکه نمایشگاه بر اساس پنج بخش اصلی برگزار می‌شود، تاکید کرد: بخش اول؛ پایگاه اینترنتی، خبرگزاری، سایت فعال، خانواده، دفاع مقدس، کودک، سبک زندگی، بخش دوم؛ نوین اطلاعات شامل سخت افزار، نرم افزار و امنیت، بخش سوم؛ نشر دیجیتال و تلفن همراه که در دو حوزه نرم افزار چند رسانه ای و تلفن همراه است، بخش چهارم؛ بازی و پویا نمایی، و بخش ویژه دخترانه از سن ابتدایی تا دبیرستان، بخش پنجم؛ بین‌الملل، سایت مردمی نهاد و فعال از سایت‌ها و خبرگزاری‌های عراق، لبنان، سوریه، نیجریه و افغانستان از بخش‌‌های اصلی این نمایشگاه خواهد بود.

وی عنوان کرد: یک نشست و مناظره سیاسی – هنری میان مسئولین از 25 تا 29 بهمن ماه در چهارمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی خواهیم داشت.

** ارائه دستاوردهای سازمان فضای مجازی سراج در نمایشگاه

«محمد خراسانی زاده» سخنگوی چهارمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی در ادامه مراسم به سخنرانی پرداخت و اظهار داشت: شهرداری تهران و صدا و سیما حامیان اصلی این نمایشگاه هستند.

وی در تشریح اهداف این نمایشگاه،‌ گفت: نخستین هدف برگزاری این نمایشگاه، هم افزایی مجموعه های مردم نهاد در عرصه فضای مجازی است و علاوه بر آن، معرفی محتوای مناسب در عرصه فضای مجازی هدف است.

معاون ارتباطات سازمان فضای مجازی سراج افزود: ارتقاء سواد فضای مجازی و فرهنگ کاربری، سومین هدف برگزاری نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی است و این نهضت که از جمله منویات رهبر معظم انقلاب به شورای عالی فضای مجازی بوده است، در سال 95 در سراسر کشور توسط دفاتر استانی سازمان سراج و دیگر مجموعه ها تعقیب شده است و در این نمایشگاه دستاوردهای آن ارائه می شود.

خراسانی زاده ارائه آینده پژوهی فضای مجازی و معرفی فناوری های جدید را چهارمین هدف برگزاری نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: در عرصه فضای مجازی اگر چه دیر شروع کردیم، چندان عقب نیستیم و در برخی از عرصه ها جلوتر نیز هستیم و معرفی این عرصه، چهارمین هدف نمایشگاه است. پنجمین هدف نیز مطالبه گری در حوزه فضای مجازی است که در نمایشگاه آن را تعقیب می کنیم.

انتهای پیام/ 181
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار