مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان قم:

کاروان‌های راهیان نور استان قم از 8 یادمان و منطقه در غرب و شمال غرب بازدید می‌کنند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم گفت: کاروان‌های راهیان نور استان قم در مدت حضور خود در مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور، هشت یادمان و منطقه عملیاتی را بازدید می‌کنند.
کد خبر: ۲۴۷۵۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹ - 13July 2017
زائران استان قم از 8 یادمان و منطقه در غرب و شمالغرب بازدید می کنندسرهنگ احمد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در قم اظهار داشت: زائرانی که از استان قم در مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور حضور می یابند، در مدت چهار روز حضور خود، از هشت منطقه عملیاتی و یادمان شهدا  در این مناطق بازدید می کنند.

وی افزود: پس از استقرار و اسکان زائران در شب اول و آغاز روز دوم اردو، برنامه زیارتی و روایتگری مزار «شهدای گمنام دریاچه زریوار»، یادمان‌های «دالانی» و «دزلی» در مسیر مریوان به سنندج و بازدید از «باشگاه افسران» سنندج و روایتگری در «تپه الله اکبر» پیش‌بینی شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم تصریح کرد: زائران در روز سوم با یادمان‌های «سیران بند» در بانه و «بلفت و دوپازا» در سردشت آشنا خواهند شد.

وی با اشاره به ساخت یادمان محل شهادت شهیدان زین‌الدین، افزود: یادمان «دارساوین»، محل شهادت شهیدان مهدی و مجید زین‌الدین در اطراف سردشت یادماندنی است که در آخرین روز مورد بازدید قرار خواهد گرفت.

حسینی یادآور شد: مریوان، سنندج و سردشت نیز شهرهای محل اسکان زائران قمی در سه شب اقامت‌شان در مناطق شمال غرب و غرب است.

انتهای پیام/

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
الهام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
0
0
سلام ببخشید چطور میشه در این کاروانها ثبت نام کرد؟ من تهران هستم و دوست دارم با قم برم راهیان نور اما شماره‌ای برای تماس ندارم، ممنون میشم راهنماییم کنید
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار