رئیس مرکز دانش پژوهان شاهد و ایثارگر اعلام کرد

دیپلماسی شاهد را در کنار دیپلماسی عمومی فعال می‌کنیم

میعاد صادقی با اعلام خبر برگزاری افتتاحیه نمایشگاه "دستاوردها،فرصت ها" با حضور معاون علمی فناوری رئیس جمهور از ایجاد دیپلماسی شاهد در کنار دیپلماسی عمومی در آینده نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۲۵۸۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۷ - 23August 2014

دیپلماسی شاهد را در کنار دیپلماسی عمومی فعال می‌کنیم

به گزارش خبرنگار جهاد و شهادت خبرگزاری دفاع پرس، میعاد صادقی رئیس مرکز دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر در نشست خبری صبح امروز که به منظور برپایی نمایشگاه دست آورد های نخبگان شاهد و ایثارگر در این مرکز برگزار شد با اعلام خبر شروع این نمایشگاه از صبح فردا اظهار داشت: نمایشگاه با حضور ستاری معاون علمی فناوری رئیس جمهور و حجت الاسلام شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در سالن همایش سازمان انتقال خون تهران افتتاح خواهد شد.

وی در خصوص برنامه های حاشیه این نمایشگاه تصریح کرد: کمپین حمایت از مردم فلسطین و کودکان غزه در بخش های نقاشی کودکان و ختم قران مجید و نیز نوشتن دلنوشته های فرزندان ایثارگران برای مردم غزه را خواهیم داشت. همچنین نخبگان ایثارگر امکان مراجعه به این نمایشگاه و تشکیل پرونده به صورت حضوری را دارند تا در اسرع وقت بتوانند از خدمات این مرکز استفاده کنند.

صادقی از دیگر برنامه های مرکز نخبگان شاهد را شناسایی نخبگان ایثارگر در کشورهای دیگر دانست و افزود: این شناسایی در حوزه های اجتماعی، فرهنگی و مبارزه با تروریسم برای فعالیت های گسترده فراملی و دیپلماسی شاهد ایجاد شده است تا در کنار دیپلماسی عمومی، دیپلماسی شاهد را فعال کنیم.

رئیس مرکز دانش پژوهان شاهد و ایثارگر در پایان بیان کرد: در کنار 22 غرفه اصلی این نمایشگاه تعدادی از غرفه ها نیز در بیرون از نمایشگاه تعبیه شده است که برنامه های فرهنگی و هنری از جمله اجرای تئاتر توسط کانون فرهنگی شاهد و نیز اجرای ترانه توسط 2 تن از فرزندان شاهد از جمله برنامه غرفه های جنبی نمایشگاه است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار