همزمان با آغاز هفته وحدت برگزار می‌شود؛

شب شعر «نگار من» با حضور عبدالجبار کاکایی در فرهنگسرای مهر

شب شعر «نگار من» پنج‌شنبه 9 آذر ماه همزمان با آغاز هفته وحدت در فرهنگسرای مهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۶۸۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷ - 28November 2017

شب شعر «نگار من» با حضور عبدالجبار کاکایی در فرهنگسرای مهربه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، «سعید رنجبریان» مدیر فرهنگی هنری منطقه 19 و رییس فرهنگسرای مهر از برگزاری شب شعر «نگار من» خبر داد و اظهار داشت: پیام هفته وحدت دست اتّحاد و ذهن هوشیار، در سایه دستورات پیامبر خدا (ص) و عترت پاک آن حضرت است تا مجال را از تفرقه افکنیِ بیگانگان بگیریم.

رییس فرهنگسرای مهر حفظ وحدت و یکرنگی را به ویژه در شرایط کنونی منطقه مهم دانست و گفت: پیام هفته وحدت این است که در سایه قرآن، سنت و سیره رسول اکرم صلی الله علیه و آله، وحدت و یکرنگی خود را حفظ کنیم و در سایه امامت و ولایت، صراط مستقیم جمهوری اسلامی را بپیماییم.

رنجبریان ریشه منازعات در غرب آسیا را از محل شکاف های فرهنگی، دینی و اجتماعی دانست و عنوان کرد: وضعیت کشورهای پیرامون ما، باید به مثابه زنگ خطری جدی برای امنیت ملی ایران تلقی شود.

رییس فرهنگسرای مهر تشریح کرد: تنوع قومی، فرهنگی و مذهبی در ایران اسلامی در سایه وحدت، فرصتی برای حضور بهتر و موثرتر در مناسبات بین المللی، فرهنگی، اقتصادی و مذهبی است.

مدیر فرهنگی هنری منطقه 19 به ویژه‌برنامه فرهنگسرای مهر به مناسبت هفته وحدت اشاره و بیان کرد: به همین مناسبت شب شعر «نگار من» با حضور شعرای آیینی برگزار می‌شود.

این برنامه روز پنج‌شنبه نهم آذر ماه از ساعت 16 تا 18 با حضور عبدالجبار کاکایی و هرمز علی‌پور در فرهنگسرای مهر برگزار می‌شود و حضور برای عموم علاقه‌مندان در این برنامه آزاد است.

انتهای پیام/ 131
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار