سعیدی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

دفاع از «قدس شریف» همچون دفاع از حریم آل‌الله ضرورت دارد

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موضوع فلسطین اشغالی باید از مهم‌ترین دغدغه‌های مسلمین باشد، گفت: امروز دفاع از بیت‌المقدس همچون دفاع از حریم آل‌الله در عراق و سوریه ضرورت دارد.
کد خبر: ۲۷۱۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴ - 25December 2017

دفاع از بیت‌المقدس همچون دفاع از حریم آل‌الله ضرورت دارد«محمداسماعیل سعیدی» نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با بیان اینکه «قدس شریف» اولین قبله مسلمانان است و نباید به این مکان مقدس به‌عنوان قطعه‌ای از خاک فلسطین نگاه کنیم، اظهار داشت: پس از پیروزی جبهه مقاومت بر داعش که باعث سرافرازی تمام مسلمانان شد، موضوع فلسطین اشغالی باید از مهم‌ترین دغدغه‌های مسلمین باشد؛ چراکه این خاک تنها متعلق به فلسطینیان نیست. امروز دفاع از بیت‌المقدس همچون دفاع از حریم آل‌الله در عراق و سوریه ضرورت دارد.

این نماینده خانه ملت در ادامه با اشاره به اینکه مداخله‌ آمریکایی‌ها در امور فلسطین و همراهی کردن صهیونیست‌ها در کشتار مردم بی‌گناه این سرزمین، ذات ایالات متحده را پیش از گذشته نمایان کرد، افزود: آمریکایی‌ها سالیان سال است که با فتنه‌انگیزی و تفرقه میان کشورهای اسلامی در پی کسب منافع خود هستند، اما همواره با ظاهرسازی در قالب فعالان حقوق بشری اهداف خود را به‌پیش برده‌اند، در حالیکه اقدام ترامپ درباره انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به بیت‌المقدس به قیمت نابودی حقوق مسلمانان فلسطینی و کشتار زنان و کودکان بی‌گناه، پرده از ذات پلیدشان برداشت و دنیا به جنایات و همدستی آمریکایی‌ها با رژیم صهیونیستی بیش از گذشته واقف شد.

وی سکوت کشورهای اسلامی در قبال اقدامات ترامپ و رژیم صهیونیستی را خیانت در حق «قدس شریف» عنوان کرد و گفت: نباید به موضوع فلسطین بی‌تفاوت بود؛ چراکه عدم توجه مسلمانان، استکبار جهانی را گستاخ‌تر و راه را برای تصمیمات و اقدامات وقیح‌ترشان باز خواهد کرد.

سعیدی با اشاره به اینکه تلاش دشمنان برای ایجاد تفرقه در بین مسلمانان از صدر اسلام آغاز شده است، خاطرنشان کرد: رمز موفقیت مسلمانان «وحدت» است. اگر استحکام اتحاد در میان سایر کشورهای اسلامی در اولویت‌ها قرار می‌گرفت، امروز ما شاهد تعرض به مقدسات مسلمانان و جنایات دشمنان در منطقه نبودیم.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار