یوسف‌نژاد در گفت‌وگو با دفاع پرس:

رفع بحران بیکاری در گرو ایجاد یک و نیم میلیون شغل در سال است

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که آمار بیکاری در برنامه ششم توسعه ۱۲ درصد ذکر شده است که این رقم باید به هشت درصد کاهش یابد، گفت: برای رفع بحران بیکاری باید یک و نیم میلیون شغل در سال ایجاد شود.
کد خبر: ۲۷۲۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵ - 06January 2018

/«علی‌اصغر یوسف‌نژاد» عضو هیات‌ رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با بیان این‌که اغتشاشات اخیر در برخی از شهرهای کشور از ماه‌ها قبل توسط سرویس‌های اطلاعاتی و جاسوسی غربی‌ها برنامه‌ریزی شده بود، اظهار داشت: اینکه آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس از دشمنان اصلی ایران هستند، بر کسی پوشیده نیست؛ چراکه تاثیر اقدامات خصمانه آن‌ها در زندگی مردم ما ملموس است. اِعمال تحریم و به‌وجود آوردن مشکلات اقتصادی برای کشورمان گواه بر این ادعاست.

این نماینده خانه ملت با اشاره به پیام ترامپ مبنی بر حمایت از آشوب در ایران افزود: آمریکایی‌ها همیشه حامی آشوب، درگیری، خشونت و کشت و کشتار بوده‌اند و برای تحقق اهدافشان از سلاح کمک می‌گیرند. تشکیل گروه تروریستی داعش نیز بدون حمایت آمریکایی‌ها امکان‌پذیر نبود.

وی مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را انکارناپذیر عنوان کرد و گفت: دولت و مجلس باید پاسخگوی نیازهای مردم باشند. مردم از وعده‌های بی‌سرانجام خسته شدند.

یوسف‌نژاد با اشاره به معضل بیکاری جوانان در کشور تصریح کرد: در قانون برنامه ششم توسعه آمار بیکاری 12 درصد ذکر شده است که با مدیریت جهادی دولت و همت و تلاش دستگاه‌های اجرایی باید این رقم به هشت درصد کاهش یابد. برای رفع بحران بیکاری باید یک و نیم میلیون شغل در سال ایجاد شود.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار