رئیس ستاد مردمی بازسازی واقعه غدیر:

راه حل مشکل بشریت ترویج پیام غدیر است/ نقش علما و مراجع در تبیین پیام تاریخی غدیر

رئیس ستاد مردمی بازسازی واقعه غدیر گفت: مشکل بشریت امروز فاصله گرفتن از فرهنگ غدیر است لذا تنها راه حل مشکل جوامع بشری ترویج و پیاده سازی پیام غدیر است.
کد خبر: ۳۰۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۸ - 09October 2014

راه حل مشکل بشریت ترویج پیام غدیر است/ نقش علما و مراجع در تبیین پیام تاریخی غدیر

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار یعقوب سلیمانی رئیس ستاد مردمی بازسازی غدیر با اشاره به عملکرد بسیج در زمینه ترویج فرهنگ غدیر گفت: یکی از افتخارات بسیج در موضوع غدیر این است که با کمک مردم چند سالی است با خطبه خوانی و بازسازی نمایش غدیر در سراسر کشور روح تازه ای به فرهنگ جامعه دمیده است.

وی با بیان اینکه پیام غدیر همچنان مظلوم است، افزود: مسلمانان بویژه شیعیان باید بدانند که زنده نگه داشتن شعائر اسلامی ماموریت و رسالتی است که همه علمای تراز اول اسلام وانقلاب بر آن تاکید داشته اند.

سردار سلیمانی با تاکید بر اینکه علما و مراجع تقلید مرزبانان واقعی عقیده و ایمان مسلمانان هستند، عنوان کرد: توجه جدی این عزیزان به موضوع غدیر می تواند در تبیین پیام تاریخی غدیر به متولیان و دست اندرکاران کمک شایانی کند.

وی با اشاره به اینکه آسیب های جدیدی که گروهی امروز به نام اسلام بر پیکره این دین پویا، متعالی و سعادت خواه بشر وارد می کنند ناشی از جدایی آنها از پیام غدیر است، افزود: اگر از غدیر فاصله بگیریم خود را در منجلاب انحراف و آسیب گرفتار خواهیم کرد.

رئیس ستاد مردمی بازسازی واقعه غدیراز برگزاری نمایش بازسازی واقعه عظیم و تاریخی غدیر در ۱۱۳ نقطه از کشور در امسال خبر داد و بیان داشت: انشاء الله برای سال های آینده این برنامه با ظرفیت بیشتری اجرا خواهد شد./

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها