مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین:

غدیر را منحصر به بسیج نکنیم

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: آنچه انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند عمل به پیام غدیر بود و بسیج نباید برای ترویج پیام غدیر لحظه ای تردید کند اما این موضوع مهم نیز نباید منحصر به بسیج شود.
کد خبر: ۳۰۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۴ - 09October 2014

غدیر را منحصر به بسیج نکنیم

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت الاسلام محمد رضا تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به عملکرد نظام جمهوری اسلامی در ترویج پیام غدیر گفت: انقلاب اسلامی بزرگ ترین خدمت را به غدیر داشته و مسئولین نظام معتقدند که اگر غدیر نبود انقلاب اسلامی نیز نبود.

وی با تاکید بر اینکه مسئله غدیر نباید وحدت مسلمانان را تحت الشعاع قرار دهد، افزود: باید بر وجوه اشتراک در غدیر پافشاری کرد تا وجوه افتراق که به تعداد انگشتان دست هم نیست به فراموشی سپرده شود.

حجت الاسلام تویسرکانی با اشاره به اینکه غدیر می تواند منشاء وحدت مسلمین باشد، بیان داشت: اگر غدیر را تنها به یک حادثه در صدر اسلام و با تعصبات خاص آن مقطع محدود کنیم، نمی توانیم پیام غدیر را به عنوان عامل وحدت مسلمانان به جهانیان برسانیم چون پیام غدیر این است که هر کسی در تقوا، علم، بصیرت، زهد، شجاعت و... بهترین است، باید سرپرست و ولی مسلمین باشد.

وی با اشاره به جایگاه ویژه غدیر در معارف اسلامی، یادآور شد: غدیر مکتب اسلام را بیمه کرده و مانع آسیب و آفت اسلام از درون و بیرون است و اگر برخی از فرق، امروز بنام اسلام افعال و اعمالی انجام می دهند که موجبات نا خرسندی برخی را به دنبال دارد، این ها به خاطر زاویه گرفتن از پیام غدیر است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج خاطر نشان کرد:اگر بسیج به عنوان یک سازمان تشکیلاتی، ترویج پیام غدیر را منحصر و محدود به خود کند شاهد توفیقات بزرگی نخواهیم بود لذا بسیج باید به ترویج این تفکر در کنار دیگر دستگاه ها کمک کند و از ظرفیت عظیم مردم نیز نهایت استفاده را ببرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها