انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین استانداری لرستان و دانشگاه دفاع ملی

تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین استانداری لرستان و مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی دانشگاه دفاع ملی به امضا رسید.
کد خبر: ۳۳۶۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷ - 07March 2019

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، «سیدموسی خادمی» استاندار لرستان در جلسه انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی دانشگاه دفاع ملی اظهار داشت: آنچه که اکنون منعقد می‌‌شود تفاهمنامه کلی است و ما هم باید اطلاعات را در اختیار این مرکز بگذاریم.

خادمی افزود: طرح‌های زیادی در این خصوص تعریف می‌شود و نهادها و دانشگاه می تواند با این مرکز ارتباط برقرار کند و باید این موضوع در استان مطرح شود.

وی ادامه داد: سطح کار مرکز تحقیقات، راهبردی بوده و در حد موارد خاص نمی توان با این مرکز فعالیت کرد اما به عنوان پیشنهاد می‌توانید مطالعه زاگرس را انتخاب کنید.

استاندار لرستان عنوان کرد: از زاویه های مختلف به منطقه زاگرس باید توجه کرد چرا که در این خصوص بحث های مختلف و ظرفیت های زیادی وجود دارد. 

خادمی یادآور شد: استان لرستان محور کارهای تحقیقاتی شود چرا که مساله بازرگانی و تولید در این منطقه می‌تواند بسیار کاربردی شود.

وی عنوان کرد: لرستان با داشتن ظرفیت‌های مختلف بهترین منطقه برای کارهای تحقیقاتی بوده، اما این کار مشترک نیازمند ارتباط بیشتر است.

این تفاهمنامه در استانداری لرستان در پنج ماده و 12 بند منعقد شد. همچنین همکاری‌های مشترک در زمینه‌های پژوهشی و تحقیقاتی از اهداف این تفاهم‌نامه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار