خضری در گفت‌وگو با دفاع پرس:

مجلس در تثبیت نرخ کالاهای اساسی کارنامه قابل قبولی ندارد

یک نماینده مجلس گفت: خانه ملت در بررسی وضعیت نابه سامان اقتصادی کشور کارنامه قابل قبولی ندارد.
کد خبر: ۳۳۷۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷ - 11March 2019

ضرورت توجه ویژه مجلس به دغدغه‌های مردم/ رسیدگی به قانون انتخابات مجلس اولویت نیست«رسول خضری» نماینده مردم شهرستان‌های پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع‎پرس، با اشاره به وضعیت نابه‎سامان اقتصادی در کشور اظهار داشت: بررسی طرح استانی شدن انتخابات مجلس در شرایط امروز کشور توجیه عقلانی ندارد.

وی با بیان اینکه مسئولان باید خود را جای مردم بگذارند و حال و روز این روزهای آنها را درک کنند، افزود: آیا دولتمردان و نمایندگان مجلس هنگام تهیه کالا و مایحتاج زندگیشان از قیمت‎های سر به فلک کشیده اجناس مطلع نمی‌شوند؟ چرا برای خلاصی مردم از دغدغه‌های معیشتی‌شان اقدام جدی صورت نمی‌گیرد؟

خضری با اشاره به دستورکار این روزهای نمایندگان مبنی بر رسیدگی به طرح استانی شدن انتخابات مجلس تصریح کرد: باید بپذیریم وقتی مردم صدای ما را از رادیو می‌شنوند نسبت به عملکرد نمایندگانشان دلسرد می‌شوند؛ چراکه آنها از ما توقع دارند به طور جدی پیگیر رفع مشکلاتشان باشیم، اما باید بپذیریم که مجلس در این خصوص کارنامه قابل قبولی ندارد.

این نماینده مجلس دهم شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مجلس باید هرچه سریعتر برای رفع معضلات معیشتی مردم جلسه‌ برگزار کند، گفت: هیچ کاری واجب تر از خدمت واقعی و خالصانه به مردم نیست؛ لذا مجلس می‌بایست جلسه‌ای برای تدبیراندیشی در خصوص کاهش قیمت‌های کالاهای اساسی مردم برگزار کند که ماحصلش باعث رضایتمندی مردم شود.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار