حجت‌الاسلام ذوالقدر در گفت‌وگو با دفاع پرس مطرح کرد؛

رونق در تمام عرصه‌های کشور مستلزم نصب‌العین قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب

عضو فراکسیون روحانیون مجلس با بیان اینکه رهنمودهای مقام معظم رهبری همواره راهگشای مشکلات کشور بوده است، گفت: با نصب‌العین قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب می‌توانیم بر همه فشارها، تهدیدها و تحریم‌های دشمنان غلبه کنیم.
کد خبر: ۳۳۷۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰ - 03April 2019

رونق در تمام عرصه‌های کشور مستلزم نصب‌العین قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب«حجت‌الاسلام سیدمصطفی ذوالقدر» نماینده مردم شهرستان‌های میناب، رودان، جاسک و سیرک در مجلس شورای اسلامی در گفت‎وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع‎پرس با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، اظهار داشت: رهنمودهای مقام معظم رهبری همواره راهگشای مشکلات بوده؛ چراکه ایشان هوشمندانه نسبت به تمام امور کشور و ملت آگاه هستند و هرگاه مسوولان به بیانات ایشان رجوع کرده‌اند روند بسیاری از کارها تسهیل شده است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب به نکات مهم و اساسی اشاره و مسوولان را به اجرای آن تاکید کرده‌اند، افزود: یکی از توصیه‌های رهبری تعامل با کشورهای همسایه در سایه عزت ملی است؛ لذا دستگاه دیپلماسی باید تمام توجه خود را به برقراری و افزایش ارتباط با کشورهای همسایه معطوف کند. در حقیقت اگر مدت زمانی که ما برای به نتیجه رسیدن برجام صرف مذاکره با اروپایی‌ها کردیم را به تلاش برای رایزنی با کشورهای همسایه کرده بودیم، قطعا اقتصاد ما در وضعیت مطلوب‎تری قرار داشت.

حجت‌الاسلام ذوالقدر با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اقدام مسوولان در جهت تحقق اهداف و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: عده‌ای گمان می‌کنند که اقتصاد مقاومتی یعنی خودمان را در تنگنا و مشقت قرار دهیم در حالی که اصل و معنای اقتصاد مقاومتی تلاش برای رشد و توسعه در تمام عرصه‌ها با اتکا به داشته‌های داخلی است، این که ما چشم امید از غربی‌ها ببندیم و به ظرفیت‌های ملی توجه کنیم.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با اشاره به مطالبات مقام معظم رهبری از مسوولان مبنی بر حفظ و ارتقای کرامت انسانی، عزت و اقتدار ملی در بیانیه گام دوم انقلاب گفت: مسوولان نباید برای بهبود وضعیت کشور به غربی‌ها امید داشته باشند؛ چراکه امید به آنها وابستگی ایجاد می‌کند و تاریخ نشان داده که هر کشوری به غربی‌ها وابستگی پیدا کرده دچار خسران و پسرفت شده است.

این نماینده مجلس دهم شورای اسلامی گفت: مقام معظم رهبری منکر تعامل با سایر کشورها نیستند، اما طبق فرمایشات ایشان، مسوولان باید با هوشیاری کامل و با بصیرت نسبت به توافقاتی که از سوی اروپایی‌ها مطرح می‌شود، تعقل و تصمیم‎گیری کنند.

ذوالقدر یکی از راهکارهای اساسی در جهت خنثی سازی توطئه‌های غرب و کم اثر کردن آثار ناشی از اعمال تحریم‌های آمریکایی‌ها را عملگرایی مسوولان نسبت به رهنمودهای رهبری عنوان کرد و گفت: دلسوزتر از مقام معظم رهبری نسبت به کشور و ملت سراغ نداریم؛ لذا اگر مسوولان برای عملی شدن توصیه و تاکیدات ایشان تلاش جدی کنند، قطعا کشورمان به جایگاهی رفیع از نظر اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاست خارجی خواهد رسید و در حقیقت با نصب‌العین قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب می‌توانیم بر همه فشارها، تهدیدها و تحریم‌های دشمنان غلبه کنیم.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار