خاطرات روزانه پاسدار شهید مهدی محمدباقری (۲۹)/ انهدام گروهک منافقین مسعود رجوی

پاسدار شهید «مهدی محمدباقری» در خاطرات خود شرح حالی از انهدام گروهک منافقین مسعود رجوی و نیز مستقر شدن در بندرعباس را بیان می‌کند.
کد خبر: ۳۴۲۸۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۶:۰۰ - 21April 2019

به گزارش خبرنگار ساجد، پاسدار شهید «مهدی محمدباقری» در تاریخ یکم تیر ۱۳۳۷ در تهران چشم به جهان گشود. وی در تاریخ ۲۸ بهمن ۱۳۶۱ در عملیات والفجر مقدماتی منطقه فکه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

خاطرات روزانه پاسدار شهید مهدی محمدباقری (۲۹)/ انهدام گروهک منافقین مسعود رجوی

تصویر دفترچه خاطرات پاسدار شهید «مهدی محمدباقری»

خاطرات روزانه پاسدار شهید مهدی محمدباقری (۲۹)/ انهدام گروهک منافقین مسعود رجوی

ادامه متن دفترچه خاطرات را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

«شنبه ۱۳۶۰/۱۱/۱۷
امروز قرار بود به یک منطقه گرمسیر برویم، ولی متاسفانه جور نشد که برویم و همگی با بچه‌ها به سینما فیلم محاصره رفتیم خیلی هم خوش گذشت.

یکشنبه ۱۳۶۰/۱۱/۱۸

امروز صبح ساعت ۱۰ سوار هواپیما دو موتوره شدیم و ساعت ۱ بعدازظهر به باند فرودگاه بندرعباس رسیدیم و همگی به یک باغ که گویا آن جا بچه بهشت است و همان جا مستقر شدیم.

دوشنبه ۱۳۶۰/۱۱/۱۹

امروز دو خبر وجود دارد:

۱- بعدازظهر امروز به اتفاق ۶ نفر کچل کردیم و ۷ کچلو شدیم (شوخی)

۲- خبر شنیدن به جهنم وارد شدن موسی خیابانی و زن مسعود رجوی و یاران او را شنیدیم و بسیار خوشحال شدیم. اینطور که شنیدم خیابانی فعلاً زنده است.

و در این فصل به اتفاق دوستان، ما همان جا به استخر رفتیم و بسیار شنا کردیم و روز خوبی بود و شب به اتفاق ۶ تیم به دستگیری منافقین و کرد رفتیم و مسئول عملیات من بودم.

سه شنبه ۱۳۶۰/۱۱/۲۰

امروز صبح از مقر به ستاد بسیج تغییر مکان دادیم و مقداری به تماشای دریا عظیم خدایی پرداختیم و الان ساعت ۹/۵ شب دوستان به مأموریت و دستگیری منافقین رفتند.

چهارشنبه ۱۳۶۰/۱۱/۲۱

امروز مسئولیت پلیس راه هم واحد ما پذیرفت و طبق معمول گشت گذاشتیم و مسئله جدیدی نداشتیم و عصری مقداری تمرین کشتی داشتیم».

ادامه دارد...

نظر شما
پربیننده ها