همزمان با اکران عمومی این فیلم

«میهمان داریم» در فرهنگسرای انقلاب اسلامی نقد می‌شود

در پنجاهمین نشست باشگاه فیلم فرهنگسرای انقلاب اسلامی که با حضور محمدمهدی عسگرپور، نویسنده و کارگردان و منوچهر محمدی، تهیه کننده فیلم برگزار می شود، جواد طوسی به نقد و بررسی این اثر سینمایی می پردازد
کد خبر: ۳۴۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰ - 23November 2014

«میهمان داریم» در فرهنگسرای انقلاب اسلامی نقد می‌شود

به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس در پنجاهمین نشست باشگاه فیلم فرهنگسرای انقلاب اسلامی که با حضور محمدمهدی عسگرپور، نویسنده و کارگردان و منوچهر محمدی، تهیه کننده فیلم برگزار می شود، جواد طوسی به نقد و بررسی این اثر سینمایی می پردازد و سعید قطبی زاده مجری-کارشناس این نشست خواهد بود.

نشست باشگاه فیلم با همیاری فرهنگسرای ابن سینا دوشنبه سوم آذر در سینما فلسطین برگزار می شود. این برنامه ساعت 16:45 با نمایش فیلم کار خود را آغاز می کند و در ساعت 18:45 به نقد و بررسی این اثر می پردازد.

«میهمان داریم» موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد سیزدهمین جشنواره فیلم مقاومت شد و در بخش پنجرهای رو به آسیا جشنواره بوسان کره جنوبی نیز شرکت کرده است.

فیلم «میهمان داریم» که مضمونی درباره خانواده و دفاع مقدس دارد، درباره پدر و مادری سالخورده است که فرزند جانبازشان را از آسایشگاه به منزل میآورند و قرار است آنها میزبان یک مهمان ویژه باشند.

سینما فلسطین در میدان فلسطین، خیابان فلسطین، نبش خیابان برادران شهید مظفر واقع شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها