پیام سردار پاکپور به مناسبت هفته دفاع مقدس:

دفاع مقدس اقیانوس بیکرانی است که هر چه از آن می‌گذرد،‌عظمت و ژرفایش بیشتر آشکار می‌شود

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: هفته ی دفاع مقدس ‌کتابی است که هر صفحه‌اش مزین به حماسه‌ای است که در دشتهای سوزان جنوب و قله‌های مرتفع غرب این میهن اسلامی آفریده شده است. حماسه آفرینی‌هایی که امنیت و آرامش را برای این مرز و بوم به ارمغان آوردند.
کد خبر: ۳۴۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۵ - 21September 2013

دفاع مقدس اقیانوس بیکرانی است که هر چه از آن می‌گذرد،‌عظمت و ژرفایش بیشتر آشکار می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه به مناسبت هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد که متن کامل آن به شرح زیر است:
 
هفته دفاع مقدس و به ویژه سی و یکم شهریور یادآور مظلومیت و در عین حال مقاومت، پایمردی و رشادت رادمردان و شیر زنانی است که با قدرت غیرت و قوت همت و با دست خالی در مقابل دشمن دژخیم تا دندان مسلح ایستادند و در تاریخ بشریت، صفحاتی زرین و ماندگار به یادگار گذاشتند. حماسهآفرینی و رشادتی که قریب به 8 سال تداوم داشته و در طول این مدت به پشتوانه ایمان راسخ به نصرت و مشیت الهی و باور عمیق به راه و سیره رهبر فرزانه خویش، لحظاتی ناب در سرگذشت بشریت آفریندکه فرشتگان آسمان در مقام تمجیدشان، انگشت حیرت به دهان بگزند.
 
دفاع مقدس صحنه بروز و ظهور مجاهدان و دلیر مردانی بود که «ناشئه لیلشان» جهاد اکبر بود و حماسه روزشان جهاد اصغر. دفاع مقدس مدرسهای بود که از جوانانی بیکبر و ریا، مردانی کبریایی ساخت که از برکت خونشان این کشور و ملت، 25 سال است از نگاه طماع و ددمنشانه همه دشمنان دژخیمش در امان مانده و مراتب عزت و اقتدارش روزافزون بوده است. دفاع مقدس اقیانوس بیکرانی است که هر چه از آن میگذرد،عظمت و ژرفایش بیشتر آشکار میشود.کتابی است که هر صفحهاش مزین به حماسهای است که در دشتهای سوزان جنوب و قلههای مرتفع غرب این میهن اسلامی آفریده شده است. حماسه آفرینیهایی که امنیت و آرامش را برای این مرز و بوم به ارمغان آوردند.
 
امروز نیز فرزندان این ملت و همرزمان و رهپویان آن دلیرمردان و نیروهای مختلف نظامی و انتظامی، با همان روحیه ایثار و سلحشوری و تحت فرماندهی امام خامنهای (مد ظلهالعالی) برای جانفشانی در راه اسلام و قرآن و دفاع از آرمانهای حضرت امام (رحمهالله علیه) و شهیدان تا رساندن پرچم فتح به دستان مبارک حضرت ولی عصر (ارواحنا فداه) آمادگی کامل دارند و گواه این مدعا نیز شهیدان والامقامی است که در سالهای اخیر در راستای تأمین امنیت پایدار در شمال غرب و جنوب شرق کشور جان خویش را بر سر این پیمان تقدیم نمودند.گرامی باد یاد و خاطره تمامی شهیدان، جانبازان، آزادگان و ایثارگران 8 سال دفاع مقدس و خانوادههای معزز ایشان که با ایستادگی خود عزت، عظمت، اقتدار و سربلندی ایران عزیز اسلامی را موجب گشتند.
 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار