دو نمایشگاه خوشنویسی و عکس افتتاح می شود

« آفتاب نیمه شب» و «ظهور عشق » در موزه هنرهای معاصر فلسطین

نمایشگاه عکس «ظهور عشق» و نمایشگاه خوشنویسی«آفتاب نیمه شب» دوشنبه دهم آذر در موزه هنرهای معاصر فلسطین افتتاح می‌شوند.
کد خبر: ۳۵۰۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۸ - 30November 2014

« آفتاب نیمه شب» و «ظهور عشق » در موزه هنرهای معاصر فلسطین

به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس، نمایشگاه گروهی عکس «ظهور عشق» از دوشنبه دهم آذر ماه در موزه هنرهای معاصر فلسطین افتتاح میشود.

این نمایشگاه شامل30 تصویر با مضامین مراسم وآیینهای عاشورایی و محرم است که توسط دانشجویان رشته عکاسی  به تصویر کشیده شده است.

نمایشگاه عکس«ظهور عشق» روز دوشنبه دهم آذر ساعت 16 در موزه هنرهای معاصر فلسطین وابسته به فرهنگستان هنر افتتاح میشود و تا20 آذر ماه ادامه خواهد داشت. علاقهمندان برای بازدید از این نمایشگاه میتوانند همه روزه از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 تا 18 و پنجشنبهها از ساعت 10 تا 15 به نشانی میدان فلسطین، خیابان طالقانی، خیابان برادران شهید مظفر، تقاطع بزرگمهرمراجعه کنند.

به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس، همچنین خوشنویسی های ابولفضل حامدی در نمایشگاهی با عنوان «آفتاب نیمه شب» از دوشنبه دهم آذر ماه در موزه هنرهای معاصر فلسطین افتتاح میشود.

این نمایشگاه شامل40 اثر از اسما و اذکار عاشورایی ست که با خط معلی توسط ابوالفضل حامدی بر کاغذ نگاشته شده اند. معلی، خطیکه توسط حمید عجمی ایجاد شد و ویژگیهای این خط میتوان به قامت بلند و سماع و ستیز حروف در کلمات اشاره کرد.

نمایشگاه عکس«آفتاب نیمه شب» روز دوشنبه ساعت 16 در موزه هنرهای معاصر فلسطین وابسته به فرهنگستان هنر افتتاح میشود. علاقهمندان برای بازدید از این نمایشگاه میتوانند همه روزه از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 تا 18 و پنجشنبهها از ساعت 10 تا 15 به نشانی میدان فلسطین، خیابان طالقانی، خیابان برادران شهید مظفر، تقاطع بزرگمهرمراجعه کنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار