یادداشت/ محمدامین میر بلوچ‌زهی

چهار دهه تحریم بی‌حاصل

سران ظالم و مستکبر آمریکایی افزون بر چهل سال است که با انقلاب، نظام و رهبری و دولتمردان و ملت همیشه در صحنه، مومن و انقلابی ایران دشمنی دارند و تاکنون تحریم‌های مختلفی را بر علیه مردم و مسئولان کشور وضع کرده و پاسخ خود را که مقابله با هر گونه توطئه، تهدید و ترفند‌های شوم آن‌ها بوده، دریافت کرده‌اند.
کد خبر: ۳۵۱۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹ - 25June 2019

چهار دهه تحریم بی‌حاصل/ مسئولان و ملت شهید پرور با توطئه‌های دشمن استکباری مقابله می‌کنندگروه استان‌های دفاع‌پرس- محمدامین میر بلوچ‌زهی؛ سران ظالم و مستکبر آمریکایی افزون بر چهل سال است که با انقلاب، نظام و رهبری و دولتمردان و ملت همیشه در صحنه، مومن و انقلابی ایران دشمنی دارند و تاکنون تحریم‌های مختلفی را بر علیه مردم و مسئولان کشور وضع کرده و پاسخ خود را که مقابله با هر گونه توطئه و تهدید و ترفندهای شوم آنها بوده، دریافت کرده‌اند.

تحریم روز گذشته مقام معظم رهبری، فرماندهان سپاه و فرمانده دیپلماسی کشور چیز تازه‌ای نیست که ترامپ بخواهد به ملت و ایران سربلند ایران ضربه بزند.

ترامپ و سران مستکبر آمریکایی و صهیونیستی سالهاست در مسیر کینه و دشمنی با ملت و انقلاب اسلامی ایران قرار دارند و بارها و بارها نقشه‌های شوم آنها به اذن الهی و با مقاومت و ایستادگی مردم غیور و همیشه در صحنه و تدابیر هوشمندانه امام راحل و رهبری معظم انقلاب خنثی شده است.

ترامپ در سالهای اخیر با همراهی عوامل دست نشانده خود در کشور که منافقانه در صحنه‌اند و با دامن زدن به گرانی و احتکار و اختلاس می‌خواهند مردم ما را از نظام دور و دلسرد کنند، باید بدانند، مردم همیشه در صحنه ایران سربلند همچنان پا در رکاب رهبری و در صحنه مقاومت با تهدیدات و تحریم های شوم آنان مقابله می‌کنند.

ترامپ‌های وطنی سالهاست خون مردم محروم و مستضعفان جامعه بزرگ ایرانی را در شیشه کرده‌اند و اهداف آمریکایی و صهیونیستی را دنبال می‌کنند، اما نمی‌دانند این ملت با توکل به پروردگار و ایمان قوی و استوار خود مسیری را می‌روند که شهدای صدر اسلام رو انقلاب رفته‌اند.

ترامپ و هم پیمانان مستکبر و جنایتکاران باید بدانند، مردم ما دارای فرهنگی غنی و صاحب تمدن و جلال و شوکت و عزت هستند و هرگز تحمل ظلم را ندارند و در سالهای اخیر با ایستادگی و مقاومت نشان داده‌اند که مسیر این انقلاب استکبارستیزی و مقابله با ظلم و ستم مدعیان حقوق بشری است.

به ترامپ‌های وطنی اعلام می‌کنیم که در دستگاه عدالت کشور پرچم اجرای قانون الهی را بالا می‌گیریم و قطع به یقین ریشه ظلم و ستم‌های تان را به اذن الهی می‌خشکانیم و باید بدانید فرزندان اسلام و انقلاب و حافظان ارزشهای کشور با جان و دل در کنار رهبری‌اند و از اصول انقلاب و آرمانهای والای شهیدان صیانت خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها