سردار کوثری:

تا اهتزاز پرچم اسلام بر فراز کاخ‌های ظالمان ایستادگی می‌کنیم

سردار «محمد اسماعیل کوثری» جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله تهران گفت: ملت ایران در طول این 40 سال نشان دادند راه شهدای عاشورای 61 هجری ادامه دارد و تا پرچم اسلام ناب محمدی را بر فراز کاخ‌های ظالمان به اهتزاز درنیاورند، ایستادگی خواهند کرد.
کد خبر: ۳۵۱۹۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱ - 27June 2019

تا اهتزاز پرچم اسلام ناب محمدی بر فراز کاخ‌های ظالمان ایستادگی میکنیم/// تصویر داخل خبر نیستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان مرکزی، سردار «محمد اسماعیل کوثری» جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله تهران امروز در اجلاسیه 1200 شهید دانش‌آموزی و فرهنگیان استان مرکزی ضمن گرامیداشت یاد و خاطر 6200 شهید استان مرکزی اظهار داشت: در عاشورای 61 هجری حداقل 72 نفر امام حسین (ع) را یاری کردند اما در دوران دفاع مقدس همه مردم برای نابودی جبهه کفر از یکدیگر پیشی می‌گرفتند و به ندای امام (ره) لبیک می‌گفتند.

کوثری تشریح کرد: ملت ایران در طول این 40 سال نشان دادند راه شهدای عاشورای 61 هجری ادامه دارد و تا پرچم اسلام ناب محمدی را بر فراز کاخ‌های ظالمان به اهتزاز درنیاورند ایستادگی خواهند کرد و رزمندگان ایران اسلامی برای ایجاد آرامش و امنیت تا آخرین لحظه عمر خود به مردم خدمت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه همه کلمات و جملات حضرت امام (ره) بر خواسته از کلام خداوند و ائمه معصومین (ع) بود، ادامه داد: تشکیل حکومت اسلامی واقعیت آن برای خیلی از امت‌ها و حتی خیلی از مسلمانان باورکردنی نبود ولی حضرت امام با اراده الهی این کار را به نتیجه رسانند و لبیک گفتن به خواسته امام (ره) در جهت آماده‌سازی حکومت حضرت صاحب‌الزمان (عج) بود، که صاحب اصلی انقلاب است.

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله تهران بیان کرد: حضرت امیرالمؤمنین (ع) چهار محور عدالت، امنیت، رفاه و تعلیم و تعلم را برای خودشان سرلوحه قرار داده بود، لذا اگر امروز ما این یادواره که جزئی از کنگره شهدای استان برای آمرزش و پرورش برگزار می‌کنیم در واقع همان راه ائمه اطهار را ادامه می‌دهیم.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در دفاع مقدس همه قدرت‌ها یکی شدند و در یک جبهه قرار گرفتند تا ایران اسلامی را از بین ببرند اما حضرت امام  با صلابت و ایستادگی در مقابل دشمنان قیام کردند.

وی با تأکید بر اینکه در چند سال اول دفاع مقدس چیزی نداشتیم ولی امام و رزمندگانی داشتیم که همه وجودشان خدایی بود بیان کرد: آموزش و پروش در همان مقطع از زمان اقدامات بسیار شایسته‌ای در جهت حمایت از ستاد پشتیبانی از جنگ را انجام داد. معلمان در پشت خاک‌ریزها می‌آمدند و برای دانش آموزان رزمنده کلاس می‌گذاشتند. کار تربیت را در اوج درگیری متوقف نکردیم و از مسئله آموزش و تعلیم غفلت نشد.

وی اظهار کرد: دشمنان خیال می‌کردند که نظام جمهوری اسلامی هم مانند سایر نظام‌های دیگر که برای مدتی آمدند، نابود می‌شود. اما می‌بینیم که دشمنان وقتی با همه تجهیزات حمله می‌کنند همه اقشار ایران اسلامی در مقابل دشمن بسیج می‌شوند.

کوثری عنوان کرد: در 200 سال گذشته در زمان قاجار به علت بی‌کفایتی حکومت قاجار 17 شهر شمالی ایران به بیگانگان واگذار شد و همچنین در زمان پهلوی بحرین که یکی از استان‌های ایران بود توسط انگلیسی‌ها به بیگانگان واگذار شد و کوچک‌ترین مقاومتی در برابر این انتقال‌ها صورت نگرفت و حتی آن را افتخار می‌دانند.

وی ادامه داد: این افتخار بزرگی برای ملت ایران است که در طول هشت سال دفاع مقدس نگذاشتند یک وجب از خاک ایران اسلامی جدا شود و همه از دانش‌آموز، معلم، کشاورز، کارگر و... به میدان دفاع آمدند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: علت اینکه ما توانستیم در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم انسان‌های بزرگ‌ مردی هستند که علی‌رغم سن کمشان، اراده‌های محکمی داشتند و وقتی انسان آن‌ها را می‌بیند غبطه می‌خورد. اگر شهدای ما این‌چنین باصلابت در مقابل دشمنان ایستادگی کردند نشان از اراده‌های الهی آن‌ها بود.

وی افزود: امروز ترامپ آبروی مردم آمریکا را برده است، آبروی عده‌ای که در آمریکا دم از پیشرفت و تکنولوژی می‌زدند را هم برده است. در واقع ترامپ درکی از سیاست و روابط بین‌الملل ندارد و باید گفت همه آن‌ها این‌گونه هستند.

این مقام مسوول ادامه داد: تصمیمات دقیق و به‌موقع رهبری باعث شد تا از ورود داعش به ایران جلوگیری شود و ما باید شکرانه خداوند را به‌جای بیاوریم که این‌چنین رهبری مقتدر و الهی به ما عنایت کرده‌اند. داعش فریبی بود که توسط آمریکا و اسرائیل در 78 کشور برای مسلمانان در نظر گرفته شد تا ناامنی ایجاد و به ایران ضربه وارد کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار