احمدعلیرضا بیگی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

ایران در قبال توقیف نفتکش‌ها اقدام متقابل کند

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران باید به توقیف نفتکش‌هایش پاسخ عملی دهد و با اقدام متقابل مانع از تکرار چنین حوادثی شود.
کد خبر: ۳۵۳۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴ - 06July 2019

«احمدعلیرضا بیگی» نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس دهم در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در تبریز با اشاره به اقدام اخیر رژیم آل‌سعود و انگلیس در توقیف نفتکش‌های ایرانی به بهانه‌های واهی خواستار اقدام متقابل کشورمان شد.

وی با بیان اینکه چنین گستاخی‌هایی از استیصال مستکبران و ناکامی آنان در اجرای توطئه‌های ضدایرانی‌شان نشأت می‌گیرد، اظهار داشت: اگر وزارت امور خارجه ایران واکنش قاطع و عملی به این موضوع نشان ندهد شاهد تکرار چنین حوادثی در آب‌های آزاد خواهیم بود.

این مسئول با تاکید بر اینکه توقیف نفتکش‌های ایرانی عمق خصومت آل‌سعود و انگلیس را با ملت ایران نشان می‌دهد، تصریح کرد: اگر نفتکش‌های ایرانی که بنابه دلایل نامشخص و از سر بهانه‌جویی توقیف شده‌اند آزاد نشوند، ایران نیز حق توقیف نفتکش‌های عربستان و انگلیس را دارد.

وی در پایان متذکر شد: آتشی که دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران درصدد شعله‌ور کردن آن هستند، بیش از هر کس دیگری دامن خودشان را می‌گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها