مدیرکل حفظ آثار هرمزگان خبر داد؛

کنگره ملی یک هزار و 500 شهید هرمزگان در بندرعباس برگزار می‌شود

سردار حبیب‌الله میرزایی از برگزاری کنگره ملی یک هزار و 500 شهید هرمزگان در 18 دی سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۳۵۶۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰ - 03August 2019

برگزاری کنگره ملی یک هزار و 500 شهید هرمزگان در بندرعباسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بندرعباس، اولین جلسه کمیته یادواره شهدا که یکی از 26 کمیته کنگره ملی شهدای هرمزگان است امروز به ریاست سردار «حبیب الله میرزایی» در بندرعباس برگزار شد.

سردار میرزایی در خصوص وظیفه دستگاه‌های اجرایی در قبال خانواده شهدا در این جلسه عنوان کرد: امروزه بیش از پیش نیازمند پیروی از سبک زندگی شهدا هستیم و با استفاده از خانواده شهدا می‌توان این سبک زندگی ایرانی اسلامی را در جامعه ترویج داد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان هرمزگان تصریح کرد: شهید حقیقت عظیم و شگفت‌آوری است که با درک و بینشی درست می‌توان از آن در تمام مراحل زندگی بهره جست و استفاده کرد.

مسئول کمیته یادواره های کنگره ملی شهدای هرمزگان با اشاره به در پیش بودن اجلاسیه کنگره اظهار داشت: اجلاسیه کنگره ملی شهدا 18 دی امسال در بندرعباس به مدت سه روز برگزار می‌شود و تا آن روز شهرستان‌ها باید یادواره‌های اقشار و محلات خود را برگزار کرده و گزارش آن در اجلاسیه ارائه شود.

میرزایی در پایان گفت: شیوه نامه برگزاری یادواره‌های شهدا با کمک دستگاه های فرهنگی و نواحی مقاومت بسیج استان ظرف یک ماه آینده آماده و جهت اجرا به شهرستان‌ها ابلاغ می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار