سرهنگ فضلی:

خدمت رسانی سپاه به مردم در امتداد دفاع مقدس است

فرمانده سپاه خاش گفت: خدمت رسانی سپاه به مردم محروم در اقصی نقاط کشور در امتداد دفاع مقدس است.
کد خبر: ۳۵۶۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶ - 07August 2019

در امتداد دفاع مقدسسرهنگ پاسدار «حسن فضلی» فرمانده سپاه خاش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان اظهار داشت: خدمت رسانی سپاه به مردم محروم در اقصی نقاط کشور در امتداد دفاع مقدس است.

وی با گرامی داشت روز خبرنگار بیان کرد: استفاده از ظرفیت جوانان مومن و انقلابی در عرصه رسانه و خبر، شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی برای تولید محتوای اسلامی و دفاع از ارزشهای اسلامی و انقلابی ضروری است.

وی با اشاره به اینکه سپاه در عرصه‌های مختلف حضوری مقتدرانه دارد، افزود: سپاه در حوزه سازندگی و محرومیت زدایی نقشی بی بدیل و ارزشمند را ایفا می‌کند که همه این خدمات یادآور حضور سربازان سپاه اسلام در دوران سخت و دشوار هشت سال جنگ تحمیلی است.

وی اظهار داشت: تعهدپذیری نیروهای مخلص و توانمند در بسیج و سپاه با ویژگی ولایتمداری، مردم داری و مردم یاری سبب استحکام و قوت نظام اسلامی شده و همراهی و حضور خبرنگاران ارزشی با سپاه نیز این رشته و زنجیره دفاعی را مقاوم‌تر ساخته است.

سرهنگ فضلی ادامه داد: خبرنگاران در عرصه جنگ نرم و تهاجم فرهنگی بیگانگان، بصیرت افزایی و دشمن شناسی و دفاع از حریم ولایت و رهبری و ارزشهای اسلامی به خوبی توانسته‌اند نقش آفرینی کنند.

فرمانده سپاه خاش از تلاش‌های شبانه روزی خبرنگاران برای حفظ و احیای ارزشهای اسلامی و انقلابی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها