همایش قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) - 3

حجت‌الاسلام سعیدی: دین و شریعت نسخه درمان‌کننده انسان‌ها است

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه خداوند متعال دین و شریعت را به‌عنوان نسخه درمان‌کننده انسان‌ها فرستاده است، گفت: مردم هیچ‌گاه درجه ۲ و سه نیستند و نزد خدا همیشه درجه یک هستند.
کد خبر: ۳۶۲۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۴ - 16December 2014

حجت‌الاسلام سعیدی: دین و شریعت نسخه درمان‌کننده انسان‌ها است

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجتالاسلام و المسلمین سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش سراسری فرماندهان و مدیران قرارگاه سازندگی خاتمالانبیاء(ص) که صبح امروز با حضور فرماندهان و مسئولین لشکری و کشوری و جمعی از مدیران این قرارگاه در تهران برگزار شد، با بیان اینکه خداوند متعال دین و شریعت را به عنوان نسخه درمانکننده انسانها فرستاده است، گفت: مردم هیچگاه درجه دو و سه نیستند و نزد خدا همیشه درجه یک میباشند.

وی افزود: خارج شدن از خطوط قرمز ممکن است انسان را زودتر به پول و قدرت برساند، اما فساد را هم به همراه دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاقبت قارون و اموال و داراییهایش را بهعنوان عبرت و درسآموزی برای همگان دانست.

وی یکی از مشخصههای عدم عبور از خطوط قرمز را ولایت مداری عنوان و تصریح کرد: پیاده روی در مسیر نجف تا کربلا بسیار سخت است اما ولایت مداری از امام پیشین محسوب میشود و اگر این جمعیت سلاح برداشت و به جنگ داعش رفت ولایتمداری از امام زمان(عج) محسوب میشود.

حجتالاسلام و المسلمین سعیدی در پایان با برشمردن مراتب ولایتمداری گفت: اگر همانگونه که حضرت زهرا(س) از حریم ولایت امام علی(ع) دفاع کرد دیگران نیز اینگونه دفاع میکردند دختر پیامبر بین در و دیوار قرار نمیگرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار