همایش قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) - 10

زنگنه: عملکرد قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) شایسته تقدیر است/ موفقیت قرارگاه موفقیت وزارت نفت است

وزیر نفت با بیان اینکه موفقیت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) موفقیت وزارت نفت است، گفت: فعالیت های قرارگاه در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی در سطح بالایی از مدیریت و مهندسی قرار دارد.
کد خبر: ۳۶۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۴ - 17December 2014

زنگنه: عملکرد قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) شایسته تقدیر است/ موفقیت قرارگاه موفقیت وزارت نفت است

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، «بیژن نامدار زنگنه» وزیر نفت در یازدهمین همایش سراسری فرماندهان و مدیران قرارگاه سازندگی خاتمالانبیاء(ص) با یادآوری فعالیتهای قرارگاه سازندگی خاتمالانبیاء(ص) از "سد کرخه" بهعنوان اولین، بزرگترین و تعیینکنندهترین پروژهای که قرارگاه با اجرای آن موجودیت خود را به اثبات رساند، یاد کرد.

وی با بیان اینکه قرارگاه را مانند فرزند خود میدانم، و بهطور روزانه فعالیتهای قرارگاه در فاز 15 و 16 پارس جنوبی را پیگیری میکنم، گفت: در مجموعه قرارگاه کارهای بزرگ و اقدامات موثری به انجام میرسد که شایسته تقدیر است.

وزیر نفت خاطرنشان کرد: اندازه و کیفیت فعالیتهای قرارگاه فراتر از حد بخش خصوصی بوده و قرارگاه سازندگی خاتمالانبیاء(ص) هیچگاه رقیب بخش خصوصی نیست.

وی با بیان اینکه فعالیتهای قرارگاه در حوزه نفت و گاز فعالیت هایی در سطح بالای مدیریت و مهندسی است گفت: قرارگاه خاتمالانبیاء(ص) در راستای توسعه فعالیت های خود می بایست بازارهای جدید را مورد توجه قرار دهد.

زنگنه افزود: بازارهای وسیعی در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی در برخی کشورهای اطراف وجود دارد که می توان برای آینده کاری آنها را مورد توجه قرار داد.

وی اظهار داشت: آینده درخشان قرارگاه در حوزه نفت و گاز در گرو رفتن به سمت "جی سی" همراه با انتقال تجربیات و صدور خدمات است.

وزیر نفت تصریح کرد: افرادی که در پروژهها به فعالیت میپردازند سرمایههای کشور و نیروهای بسیار با ارزشی هستند که باید با مدیریت صحیح از توان و ظرفیتهای آنها به بهترین نحو استفاده شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: همان تفکری که پشت سر تروریسم و داعش بوده امروز کاهش قیمت نفت را دنبال میکند اما ما از مواضع خود کوتاه نمیآییم.

زنگنه تاکید کرد: با ظرفیت عظیم نهفته در جوانان و نهادهای انقلابی ایران اسلامی میتوان در مسیر توطئه و پیشرفت گام برداشت و موجب عزت و سرافرازی ملت و نظام شد.

وزیر نفت در پایان موفقیت قرارگاه سازندگی خاتمالانبیا(ص) را موفقیت وزارت نفت دانست و گفت: امیدوارم بتوانیم با اقتدار از تحریمها و توطئهها عبور کرده و کشوری بسازیم که همگان به ما افتخار کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار