اعلام برنامه دومین روز جشنواره تئاتر مقاومت

در دومین روز از جشنواره تئاتر مقاومت، تالارهای مجموعه تئاترشهر، حوزه هنری، دانشگاه های صنعتی امیرکبیر، تربیت مدرس و تربیت دبیر شهید رجایی میزبان آثار نمایشی این جشنواره خواهند بود.
کد خبر: ۳۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۱ - 24September 2013

اعلام برنامه دومین روز جشنواره تئاتر مقاومت

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، در دومین روز جشنواره تئاتر مقاومت در تئاترشهر نمایش "سال کبیسه عیسی" نوشته نادر ساعی ور و کارگردانی یعقوب صدیق جمالی در نوبت 18 و 20:15 در تالار چهارسو، نمایش "پوتینها..." کای از کاوه مهدوی در دو نوبت 17 و 19 در تالار قشقایی، نمایش "پایان در شروع نقطه صفر" نوشته سیدعلی موسویان و کارگردانی محمد زوار بیریا در نوبت 17:30 و 19:30 در تالار ساعی و نمایش "وداع" نوشته مهدی صالحیار و کارگردانی محمد احمدی در نوبت های 16 و 18:30 در کارگاه نمایش به صحنه میروند.

در این روز همچنین تالار مهر حوزه هنری میزبان "دشمن" کاری از ابراهیم گله دارزاده ساعت 18:30، تالار استاد انتظامی خانه هنرمندان میزبان نمایش "بنبست هنرمند، پلاک 8" کاری از مالک حق پورسراج ساعت 18 و تالار هنر میزبان نمایش "گلمین" نوشته مهدی شاه یری و کارگردانی ایمان اردی زاده ساعت 17 خواهد بود.

در فضای باز تئاترشهر نیز نمایش "8" کاری از روحالله سنایی ساعت 16:30، "جنگ و هزارسال تنهایی" کاری از پروانه علی ضامنی ساعت 17:30 و "کسی فشنگها را نمیشمارد" کاری از امیرحسین شفیعی ساعت 18:30 اجرا خواهد شد.

در بخش دانشجویی نیز نمایش "راه طولانی" کاری از مجتبی طقیانی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر، نمایش "پیاده رو" کاری از محمد گودروز در دانشگاه تربیت مدرس، "میخواهم مثل بابا باشم" کاری از افشین قاسمی و نمایش "مرز صفر" کاری از فریدون عباسپور در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی ساعت 12:30 اجرا خواهند شد.

همچنین در بخش نمایشنامهخوانی نیز نمایش "دریا دوباره دریاست" کاری از فرهاد ارشاد ساعت 16:30 در تالار کنفرانس تئاترشهر نمایشنامه خوانی میشود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار