حجت الاسلام باقری:

جشنواره تئاتر مقاومت در همه استانهای کشور برگزار شود

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: با ساماندهی برنامه‌های جشنواره تئاتر مقاومت می توان جوانان، به خصوص دانشجویان و دانش آموزان را برای شرکت در این برنامه ها ترغیب کرد.
کد خبر: ۳۶۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۰ - 24September 2013

جشنواره تئاتر مقاومت در همه استانهای کشور برگزار شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجت الاسلام محمد باقری، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ضمن حمایت از برگزاری جشنواره تئاتر مقاومت اظهار کرد: برگزاری جشنواره تئاتر مقاومت باعث میشود الگوهایی که در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی سنبل دفاع و مقاومت بودند، فراموش نشوند. با نشان دادن این اسطوره ها می توانیم از این سرمایه های بزرگ برای آشکار کردن پیروزیهای ملت ایران نهایت استفاده را بکنیم.

وی افزود: به عنوان یک خادم ملت می گویم که این جشنواره تاکنون توانسته به طور مطلوبی به اهداف برنامهریزی شده خود برسد. تمام مسئولان و دستاندرکارانی که در حوزه تئاتر مقاومت فعالیت دارند، باید طوری برنامه ریزی کنند که این جشنواره درهمه استانهای کشوربرگزار شود تا این سمبلهای ایثار فراموش نشوند.

وی تصریح کرد: با ساماندهی برنامههای جشنواره تئاتر مقاومت می توان جوانان، به خصوص دانشجویان و دانش آموزان را برای شرکت در این برنامه ها ترغیب کرد. بردن تئاتر به مجموعه های فرهنگی و آموزشی باعث میشود همه افراد جامعه از این برنامه ها استفاده کنند، در حال حاضر فقط افراد خاصی از این برنامهها بهره می برند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بسیاری از جوانان امروز دفاع مقدس را آن طور که باید و شاید درک نکردند. وظیفه همه ما این است که با برنامهریزی مناسب شرایط حضور این قشر را در عرصه های فرهنگی دفاع مقدس  فراهم کنیم.

نماینده مردم بناب تاکید کرد: باید همه برنامه های فرهنگی دفاع مقدس را از خشک بودن درآورد و به سمت جذابیت پیش برد و در این کار از افراد باتجربه و با دانش استفاده کرد تا محصولی که عرضه می شود مورد توجه مخاطب قرار گیرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار