اعلام برنامه اجراهای نخستین روز چهاردهمین جشنواره تئاتر مقاومت

تالارهای مجموعه تئاترشهر، حوزه هنری و دانشگاه های امیرکبیر، تربیت مدرس، علامه طباطبایی و تربیت دبیر شهید رجایی میزبان نمایش های نخستین روز از چهارمین جشنواره تئاتر مقاومت خواهند بود.
کد خبر: ۳۶۲۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۹ - 24September 2013

اعلام برنامه اجراهای نخستین روز چهاردهمین جشنواره تئاتر مقاومت

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، در نخستین روز بخش صحنه ای چهاردهمین جشنواره تئاتر مقاومت، تئاترشهر میزبان نمایش های "جهان انزوا" نوشته نانومی والاس و کارگردانی رضا کوچک زاده در دو نوبت 18 و 20:15 در تالار چهارسو، نمایش "تو هرگز نخواهی گشت" نوشته مرتضی شاه کرم و کارگردانی سامان خلیلیان در دو نوبت 17:30 و 19:30 در تالار سایه، نمایش "رخنه" کاری از ماندانا ابقری  در دو نوبت 17 و 19 در تالار قشقایی و نمایش "معبر" نوشته کیومرث قنبری آذر و کارگردانی مریم برزگر در دو نوبت 16 و 18:30 در کارگاه نمایش است.

در حوزه هنری نیز نمایش "وقتی زمین دروغ می گوید" کاری از سعید تشکری ساعت 18:30 در تالار مهر، نمایش "بن بست هنرمند پلاک هشت" کاری از مالک حدسراج پورساعت 18 در تالار استاد انتظامی و نمایش "اول اسم بابا" کای از بهار کریم زاده ساعت 17 در تالار هنر به صحنه می روند.

در بخش رپرتوار نمایش های خیابانی، نیز نمایش "جلال رئیسی" کاری از فاطمه و علی رادمنش ساعت 16:30، "مرحله آخر" کاری از مسعود مهرابی ساعت 17:30 و "کسی فشنگها را نمی شمارد" کاری از امیرحسین شفیعی ساعت 18:30 در محوطه باز مجموعه تئاترشهر اجرا می شوند.

در بخش دانشجویی، نمایش "پیاده رو" کاری از محمد گودرز در دانشگاه صنعتی امیرکبیر، "راه طولانی"  کاری از مجتبی طقیانی در دانشگاه تربیت مدرس، "مرز صفر، یک" کاری از فریدون عباسپور در دانشگاه علامه طباطبایی و "می خواهم مثل بابا باشم" در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی ساعت 12:30 اجرا خواهند شد.

همچنین در بخش نمایشنامه خوانی، نیز نمایشنامه "تئو فقط آن گل سرخ را"  کاری از محسن عظیمی ساعت 16:30 در تالار کنفرانس تئاترشهر خوانده می شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار