استاندار سمنان:

آمریکا شریک قابل اعتمادی برای دولت‌های منطقه نیست

علیرضا آشناگر گفت: آمریکا شریک قابل اعتمادی برای دولت‌های منطقه نیست؛ آن‌ها به‌صراحت نشان دادند که برای غارت نفت و ثروت منطقه در خاورمیانه حضور دارند.
کد خبر: ۳۶۷۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۶ - 28October 2019
آمریکا شریک قابل اعتمادی برای دولت‌های منطقه نیستبه گزارش خبرنگار اعزامی دفاع‌پرس به دامغان، «علیرضا آشناگر» استاندار سمنان عصر امروز در چهارمین اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» در شهرستان دامغان که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: سمنان خواستگاه دین، تمدن، مبارزه و جهاد است و شهرستان دامغان که در تاریخ هم به نام شهر «صددروازه» معروف بوده، دارای پیشینه‌ای غنی است.
 
وی بیان کرد: دامغان داری پیشینه‌ای بسیار قوی بوده و وجود آثار و ابنیه موجود در این شهر نشان می‌دهد که چه نقشی در تمدن سازی این سرزمین داشته است. 
 
استاندار سمنان ادامه داد: بیش از یک هزار نفر از عالمان دین و طلاب فعال این شهر در تمام کشور به ارائه خدمات دینی مشغول هستند.
 
آشناگر بیان کرد: دامغان، مأمن شهدای عزیزی است که جان خود را برای دین و ایران فدا کردند و در این بین، ۶۰۶ شهید این شهرستان، چون ستاره‌ای در آسمان این شهر می‌درخشند.
 
وی با بیان اینکه دامغان در عرصه علم و دانش چهره‌های نامداری دارد که بسیار خوش درخشیدند، گفت: هدف از این همایش، تقدیر از مجاهدانی است که وظیفه تبلیغ دین و دفاع از مظلوم و تحکیم و انسجام میان امت اسلامی را بر عهده دارند.
 
استاندار سمنان اضافه کرد: امیدواریم کشور‌های منطقه پیام این همایش را درک و باور کنند که راه عظمت و سربلندی دولت‌ها تکیه بر جوانان، علما و تکیه بر داشته‌ها و استقامت و همبستگی است.
 
آشناگر بیان کرد: تکیه بر دشمنان و هم گامی با صهیونیسم انتخاب سراب جای سرچشمه‌های زلال است؛ سرچشمه‌های زلال، قدرت‌های نرمی است که برخی از کشور‌ها غافل از آن هستند.
 
وی بیان کرد: آمریکا نشان داد که شریک قابل اعتمادی برای دولت‌های منطقه نیست؛ آن‌ها به‌صراحت نشان دادند که برای غارت نفت و ثروت منطقه حضور دارند و مستانه فریاد می‌کند که در این مدت میلیارد‌ها دلار به ثروت خود اضافه کردند.
 
استاندار سمنان ادامه داد: جذب، تجهیز و به‌کارگیری گروه‌های تکفیری به قصد تخریب دین و امنیت منطقه بود؛ امیدواریم به‌زودی شاهد وحدت و یکپارچگی امت اسلام باشیم و قلم علما و نفس مجاهدان بتواند دولت‌های منطقه را بیدار کند تا دست در دست هم بتوانیم عظمت امت اسلامی را بار دیگر به جهانیان نشان دهیم.
 
بر اساس این گزارش، چهارمین اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» با محوریت تجلیل از مجاهدت شیخ عیسی قاسم، رهبر شیعیان بحرین و تقدیر از مقام شامخ رزمندگان و خانواده‌های شهدا و ایثارگران در غربت و مقاومت اسلامی روز دوشنبه، ششم آبان ماه برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار