سردار سلیمانی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

جنگ تحمیلی تحت تاثیر حضور بسیج قرار گرفت/ دفاع مقدس در امتدا عاشورا بود و باید بسیجیان را نیز عاشورایی دید

رئیس سازمان اردویی گردشگری و راهیان نور بسیج مستضعفین گفت: بسیج ستاره درخشانی است که سرنوشت جنگ تحمیلی را با حضور خود تحت تاثیر قرار داد.
کد خبر: ۳۷۰۹۸۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲ - 23November 2019

سردار سرتیپ دوم پاسدار «یعقوب سلیمانی» رئیس سازمان اردویی گردشگری و راهیان نور بسیج مستضعفین در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در تبریز اظهار داشت: سالیانه ده‌ها هزار نفر در هفت منطقه عملیاتی دوران دفاع مقدس حاضر و با روحیه‌ بسیج، ایثار و شهادت آشنا می‌شوند.

وی با اشاره به حضور 7 میلیون نفر در اردوهای راهیان نور سال 97، عنوان کرد: این آمار مستند نشان از عشق و علاقه‌ اقشار مختلف مردم به تاریخ مقاومت دارد و قطعاً در سال جاری نیز این حضور پررنگ ادامه خواهد یافت.

رئیس سازمان اردویی گردشگری و راهیان نور بسیج مستضعفین ابراز داشت: راهیان نور و گروه جهادی، بسیج در هم تنیده است، دفاع مقدس در امتدا عاشورا بود و باید بسیجیان را نیز عاشورایی دید.

وی با تاکید بر اینکه دفاع مقدس به ملت ایران شخصیت مقاومت و دینی بخشید، عنوان کرد: دشمنان همچنان ایرانی‌ها را با 8 سال دفاع مقدس می‌سنجند و به‌خاطر آگاهی از روحیات‌مان جرأت تعدی به کشورمان را ندارند.

سلیمانی راهیان نور را یک فناوری نامید و یادآور شد: جمهوری اسلامی یک فناوری نرم با نام راهیان نور را ایجاد کرد و نباید اجازه دهیم تا خاطره سرزمینی ما از یادها برود.

این مسئول در پایان با تبریک هفته بسیج، تاکید کرد: بسیج ستاره درخشانی است که سرنوشت جنگ را با حضور خود تحت تاثیر قرار داد و امیدواریم به برکت خون شهدا، خداوند عنایتی کند که بر وظیفه خود به نحو احسن عمل کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها