حماسه مردمی ۹ دی نشانگر شکست استراتژی فشار و نفوذ دشمن بود

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس گفت: حماسه مردمی نهم دی ماه ۸۸، نشانگر بصیرت امت اسلامی و شکست استراتژی فشار و نفوذ دشمن بود و این راه همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۳۷۶۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱ - 29December 2019

حماسه مردمی نهم دی ماه نشانگر شکست استراتژی فشار و نفوذ دشمن بودبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «سید محمد حسینی» در گفت‌وگویی اظهار داشت: یکی از مناسبت‌های بزرگ و به یادماندنی که تجلی بصیرت و رجوع به اهداف الهی و بنیادین انقلاب می‌باشد، بی‌شک حماسه نهم دی ماه ۸۸ است. حماسه نهم دی ماه نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرین دیگری از افتخارات ملت ایران است.

وی ادامه داد: ملت ایران در نهم دی ماه ۸۸ با برخورداری از بصیرت بالا در مقابل توطئه دشمنان از جمله آمریکا، افراد منافق و کسانی که نتوانستند خود را با انقلاب و نظام همراه کنند و بر اثر نگاه‌های عوام فریبانه غرب دچار غرب‌زدگی شدند، نشان دادند همیشه بیدار و در صحنه هستند.

حسینی ادامه داد: در این برهه با توجه به فشار‌های اقتصادی و استفاده دشمن از استراتژی فشار و نفوذ، ملت ایران باید همانند این چهل سال که در صحنه‌های مختلف حضور داشتند، همواره گوش به فرمان رهبری باشند و به این مهم توجه کنند.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس گفت: دشمن درصدد است تا با استفاده از فشار‌های اقتصادی شکافی بین مردم و مسئولین ایجاد کند که در اکثر جریانات حضور افراد فریب خورده و دست‌های پنهان دشمنی آمریکا قابل مشاهده است و در این راستا به هوشیاری مردم و مسئولین بیش از گذشته نیاز است.

وی تاکید کرد: امیدواریم مردم در راهپیمایی نهم دی ماه امسال همانند سال‌های گذشته حضوری قدرتمندانه داشته باشند و نشان دهند که پشتوانه نظام و انقلاب هستند و برگ زرین دیگری از تاریخ انقلاب اسلامی را به ارمغان آورند و بار دیگر دشمنان را مأیوس کنند.

منبع: مهر

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار