ما قوی هستیم- ۹۴/

بزودی تدابیر لازم برای حضور فرماندهان در راهیان نور اتخاذ می‌شود

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: رفتن به سفر راهیان نور برای همه پاسداران از جمله فرماندهان، مسئولان و مدیران سپاه و بسیج ضروری است لذا به همین جهت برنامه‌ها و تدابیر لازم برای تحقق این برنامه به زودی اتخاذ خواهد شد.
کد خبر: ۳۷۶۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۷ - 31December 2019

بزودی تدابیر لازم برای حضور فرماندهان در راهیان نور اتخاذ می‌شودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه در دیداری که سردار یعقوب سلیمانی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج و هیئت همراه با وی داشتند، راهیان نور را معنویت و بصیرت دهنده دانست و اظهار داشت: حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی به دفعات در مناطق عملیاتی دفاع مقدس و راهیان نور نشان دهنده این است که آحاد جامعه باید از این فرصت مغتنم و ارزشمند نهایت استفاده را به عمل آورند.

وی ادامه داد: راهیان نور همانند قصص قرآنی، چراغ راه هدایت آیندگان خواهد بود و همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده اند که راهیان نور یک کار بزرگ فرهنگی و فناوری قدرت نرم برای مقابله با تهاجم فرهنگی همه جانبه دشمنان محسوب می‌شود، همه موظف هستیم تا برای ارتقا کمی و کیفی این کار کمک کنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه راهیان نور برای بقای انقلاب، نقش و جایگاه بسیار مهمی دارد و باید در نظام برنامه‌ریزی فرهنگی کشور نهادینه شود، افزود: توانمندسازی و آموزش مستمر دست‌اندرکاران راهیان نور به خصوص راویان، مبلغین، خادمین شهدا، مدیران کاروان‌ها و... از جمله کار‌های لازم و ماندگار است و مجموعه نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه با تمام ظرفیت‌ها و امکانات در این مقوله به کمک قرارگاه مرکزی می‌آید و حتی این آمادگی را دارد که بسیاری از دوره‌های آموزشی و عقیدتی سپاه را در استان‌های میزبان راهیان نور اجرا کند.

وی ضمن قدرشناسی از ایجاد هیئت اندیشه ورزی در قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت: بایستی در تمام برنامه‌های فرهنگی بسیج، هدفمند عمل کنیم و لازمه هدفمند بودن، این است که به اندازه کافی کار کارشناسی و مطالعه و استفاده از خرد جمعی قبل از اجرای کار‌ها و برنامه‌ها انجام صورت پذیرد.

حجت الاسلام حاجی صادقی با طرح این سوال که چگونه می‌شود کار‌های ما اثربخش باشد، پاسخ به این گونه سوال‌ها را از وظایف هیئت‌های اندیشه ورز در سپاه و بسیج برشمرد و افزود: قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج هر ساله تلاش کند که برنامه‌های جدیدی را در راهیان نور اجرا کند و یقینا اجرای برنامه‌های اجتماعی در راهیان نور هم در حوزه رفع محرومیت‌ها و کمبود‌های مردم استان‌های میزبان به خصوص گرفتاران در بلایای طبیعی همچون سیل و هم تسکین آلام و درد‌های روحی و روانی از محرومیت‌ها و حوادث غیرمترقبه و... موثر است.

وی در ادامه با توجه به اهمیت راهیان نور و تاثیرگذاری آن بر اقشار مختلف جامعه، بیان کرد: علاوه بر اقشار و عموم مردم، رفتن به سفر راهیان نور برای همه پاسداران از جمله فرماندهان، مسئولان و مدیران سپاه و بسیج ضروری است و برنامه‌ها و تدابیر لازم برای تحقق این برنامه به زودی اتخاذ خواهد شد.

حجت‌الاسلام حاجی صادقی در پایان وعده داد که همچون سال‌های گذشته در ایام منتهی به نوروز ۹۹ هم در مناطق عملیاتی دفاع مقدس حضور پیدا خواهد کرد و از همه فرماندهان و مدیران ارشد سپاه و بسیج و دستگاه‌های کشور هم دعوت کرد تا سفر معنوی و پر خیر و برکت راهیان نور را تجربه کنند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار