استاندار خراسان شمالی:

دفاع مقدس را از هر زاویه‌ای نگاه کنیم در تاریخ بی‌نظیر است

استاندار خراسان شمالی گفت: هشت سال دفاع مقدس را از هر زاویه‌ای نگاه کنیم در تاریخ بی‌نظیر است بنابراین هر یک از ما هرکاری که در حوزه دفاع مقدس انجام می‌دهیم باید بی‌نظیر باشد.
کد خبر: ۳۷۶۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۱ - 31December 2019

۸ سال دفاع مقدس را از هر زاویه‌ای نگاه کنیم در تاریخ بی‌نظیر استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی با حضور سردار «غلامرضا علاماتی» رئیس سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس، «محمدعلی شجاعی» استاندار خراسان شمالی، سرهنگ «احیامحمد امیری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی و مدیران و مسئولان استانی در محل استانداری برگزار شد.

در این جلسه شجاعی اظهار داشت: ما یک وظیفه و یک مسئولیت داریم و آنچه که برای خانواده شهدا، آزادگان، جانبازان و ایثارگران انجام می‌دهیم قطعا برای احساس مسئولیتی است که در برابر آن‌ها داریم و کاری که ما انجام می‌دهیم قابل قیاس با کاری که این عزیزان در آن دوران انجام دادند نیست.

وی ادامه داد: برای کار‌هایی که مربوط به شهدا و جانبازان می‌شود باید با نگاه احساس مسئولیت باشد و کاری که می‌کنیم یک خدمت به قشری است که خیلی سال‌های قبل به این کشور و نظام خدمت کردند.

استاندار خراسان شمالی بیان داشت: اهمیت دوران دفاع مقدس بر هیچکس پوشیده نیست و هشت سال دفاع مقدس را از هر زاویه‌ای نگاه کنیم در تاریخ بی نظیر است بنابراین هر یک از ما هرکاری که در حوزه دفاع مقدس انجام می‌دهیم باید بی نظیر باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار