انتقام سخت/ عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

افشای ماهیت دولت آمریکا با ترور سردار «سلیمانی»/ خواب را بر دولتمردان آمریکایی حرام می‌کنیم

محمدابراهیم رضایی گفت: یقینا زندگی آرام را بر دولتمردان این کشور حرام می‌کنیم. حاج قاسم سلیمانی در زمان حیات، ضربات سختی به دشمنان زد، آنان را در رسیدن به نقشه‌های منطقه‌ای‌شان ناکام گذاشت، قطعا شهادت وی هم ضربات سخت‌تری را به آنان وارد خواهد کرد و انتقام از آنان قطعی خواهد بود.
کد خبر: ۳۷۸۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۹ - 07January 2020

///محمدابراهیم رضایی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با بیان اینکه تروریست‌های آمریکایی با اقدام جنایتکارانه‌شان مبنی بر ترور حاج قاسم سلیمانی، سران کشورشان را بیش از هر زمان دیگر در جهان منزوی کردند، اظهار داشت: این اقدام آنها منجر به عیان شدن ماهیت اصلی دولتمردان آمریکایی و متحدانش در جهان شد. امروز تمام ملت‌ها بر خوی حیوانی سران آمریکا واقف شده‌اند؛ رئیس جمهور آمریکا با این اقدام وقیحانه‌اش اعلام کرد که دشمن تراز اول قوانین حقوق بشری و دموکراسی است.

این مقام مسوول با تاکید بر اینکه حیات حاج قاسم سلیمانی برکات و ثمرات فراوانی برای مظلومین منطقه داشت،‌ افزود: با شهادت ایشان این برکات و ثمرات برای امت اسلامی و به خصوص مردم عراق و سوریه ادامه خواهد داشت؛ لذا خروج متوحشان آمریکایی از منطقه یکی از این برکات بزرگ است.

رضایی با بیان اینکه اقدام دولتمردان آمریکایی نقض آشکار قوانین بین‌المللی و هم‌چنین نقض حاکمیت عراق بود، تصریح کرد: دولتمردان آمریکایی باید بدانند که امت اسلامی و نیروهای جهادی منطقه انتقام بزرگی از عاملان ترور سردار قاسم سلیمانی خواهند گرفت؛‌ چراکه حاج قاسم سلیمانی صرفا متعلق به ایران نبود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با توجه به این نکته که جمهوری اسلامی پاسخ کوبنده‌ای در جواب ترور سردار سلیمانی به دولتمردان آمریکایی می‌دهد، گفت: یقینا زندگی آرام را بر دولتمردان این کشور حرام می‌کنیم؛ حاج قاسم سلیمانی در زمان حیات، ضربات سختی به دشمنان زد، آنان را در رسیدن به نقشه‌های منطقه‌ای‌شان ناکام گذاشت، قطعا شهادت وی هم ضربات سخت‌تری را به آنان وارد خواهد کرد و انتقام از آنان قطعی خواهد بود.

نماینده مردم شهرستان خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور آمریکا بر این باور غلط مصمم بود که ملت ایران به واسطه نارضایتی که نسبت به مسائل معیشتی دارند، نسبت به نظام،‌ انقلاب و مقامات جمهوری اسلامی احساس خوشایندی ندارند، به همین دلیل تصمیم و اقدام به ترور فرمانده نیروی قدس کرد، اما این خیل جمعیت در مراسم تشییع پیکر مطهر حاج قاسم، نه تنها به رئیس جمهور جاهل و نادان آمریکا بلکه به تمام دشمنان جمهوری اسلامی ایران تفهیم کرد که مردم ما تحت هر شرایطی متعهد به آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند.

رئیس کمیسته هسته‌ای مجلس شورای اسلامی با اشاره به گام نهایی کاهش تعهداتمان در توافق برجام تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی با خون خود به تمام مسوولان غربگرا تفهیم کرد که سران فتنه‌گر غربی در تحقق اهداف ضد ایرانی‌شان هیچ عبایی ندارند؛ لذا به اتحاد رسیدن مردم و تمام مسوولان در دشمنی با آمریکا یکی دیگر از بزرگترین برکاتی است که به واسطه شهادت حاج قاسم سلیمانی نصیب ما شد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار