سردار کرمی:

اجرای ماموریت‌های یگان‌های ویژه با رویکرد اجتماعی/ در خط مقدم تامین امنیت هستیم

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با اشاره به اجرای ماموریت‌های این یگان با رویکرد اجتماعی گفت: این یگان، توانسته نقطه امید و قوتی برای تمام کشور باشد و همواره در خط مقدم خدمتگزاری به مردم، در تامین امنیت و رفع محرومیت باشد.
کد خبر: ۳۸۰۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸ - 18January 2020

اجرای ماموریت‌های یگان‌های ویژه با رویکرد اجتماعی/ در خط مقدم تامین امنیت هستیمبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسن کرمی» فرمانده یگان‌های ویژه ناجا در حاشیه بازدید از موزه دفاع مقدس ضمن عرض تبریک و تسلیت مجدد شهادت سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» و همراهانش اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم و از آرمان‌های این شهدای گرانقدر با تمام توان پاسداری کنیم.

وی با اشاره به وجود فضا‌هایی مانند موزه دفاع مقدس افزود: مردم غیور ایران اسلامی می‌توانند با حضور در چنین مکان‌هایی، با تاریخ کشور آشنایی بیشتری پیدا کنند و بدانند که اگر امروز کشور در مسیر توسعه و پیشرفت است و در بحث امنیت در منطقه، حرف اول را می‌زند، در سایه تلاش و از خود گذشتگی عده‌ای بوده که سالیان سال، بی ادعا فداکاری کردند تا شاهد این امنیت باشیم.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا در پاسخ به پرسشی درباره فعالیت یگان‌های ویژه بیان کرد: این یگان در دوران دفاع مقدس، با تشکیل لشکر ۲۸ روح الله در اولین روز‌های آغاز جنگ تحمیلی در اهواز و آبادان شکل گرفت و نیرو‌های آن، مانند دیگر رزمندگان با حضور در جبهه‌های حق علیه باطل توانستند عملیات‌های غرور آفرینی را انجام دهند، که این لشکر با تقدیم هزار و ۲۰۰ شهید، سهم به سزایی در ایجاد امنیت کشور را داشته است.

وی اضافه کرد: در سال ۱۳۷۰ بر اساس مصوبه دولت، این سه ارگان (کمیته انقلاب اسلامی، شهربانی و ژاندارمری) با هم ادغام و نیروی انتظامی جمهوری اسلامی شکل گرفت، که نیرو‌های لشکر ۲۸ روح الله نیز در قالب نیرو‌های ویژه در ماموریت‌های خطیری مانند مبارزه با مواد مخدر، اشرار و قاچاق در جنوب شرق کشور به کارگیری شدند که می‌توان مبنای شکل گیری یگان‌های ویژه ناجا را از همین جا دانست و در حال حاضر این یگان در تمام سطح کشور گسترش یافته است.

سردار کرمی در پایان با اشاره به اجرای ماموریت‌های یگان‌های ویژه ناجا با رویکرد اجتماعی گفت: این یگان، توانسته نقطه امید و قوتی برای تمام کشور باشد و همواره در خط مقدم خدمتگزاری به مردم، در تامین امنیت و رفع محرومیت باشد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها