به میزبانی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی؛

دومین جشنواره سرود نیروی پدافند هوایی ارتش برگزار می‌شود

دومین جشنواره سرود نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از اول بهمن‌ به مدت سه روز در منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۳۸۰۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲ - 19January 2020

دومین جشنواره سرود نیروی پدافند هوایی ارتش برگزار می‌شودبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام محمد عدیده معاون فرهنگی و روابط عمومی نیروی پدافند هوایی ارتش روز یکشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: این جشنواره با حضور 200 نفر از کارکنان پایور، وظیفه و فرزندان کارکنان در قالب تیم‌های منتخب از مناطق پدافندی سراسر کشور و به میزبانی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی به مدت سه روز از اول بهمن برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره در سه مقطع پایور، وظیفه و فرزندان برگزار خواهد شد، افزود: تیم‌های برتر هر مقطع به مرحله سراسری ارتش جمهوری اسلامی ایران راه خواهند یافت.

معاون فرهنگی و روابط عمومی نیروی پدافند هوایی ارتش، محتوای ارزشی اشعار را جزء اولویت‌های این جشنواره قلمداد و خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره، ایجاد انگیزه در تولید و اجرای سرودهایی با مضامین عالی و ارزشی همچون ایثار و شهادت و انتقال هنرمندانه آن به مخاطبان خواهد بود که قطعا در نهادینه کردن این مفاهیم والا در مخاطب موثر است.

اختتامیه این جشنواره صبح روز پنجشنبه سوم بهمن‌ با معرفی و قدردانی از تیم‌های برتر برگزار خواهد شد و تیم‌های برتر به جشنواره سرود ارتش راه خواهند یافت. 

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار