سردار نقدی:

ضرورت بهره‌گیری مسئولان کشور از ظرفیت جوانان/ نمایشگاه «رونق تولید» بسیار امیدبخش است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران با تأکید بر ضرورت بهره‌گیری مسئولان کشور از ظرفیت جوانان گفت: با توجه به حضور جوانان در دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی، هیچ‌چیزی نیست که نتوانیم از آن نتیجه مثبت بگیریم.
کد خبر: ۳۸۵۴۹۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷ - 24February 2020

مسئولان ظرفیت جوانان کشور را باور داشته باشند/ نمایشگاه «رونق تولید» بسیار امیدبخش استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «محمدرضا نقدی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز (دوشنبه) با حضور در مصلی امام خمینی (ره) تهران، از نمایشگاه «رونق تولید» بازدید کرد.

سردار نقدی در جریان این بازدید که به همراه «سعید محمد» فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) سپاه و «سورنا ستاری» معاون علمی و فناوری رئیس جمهور صورت گرفت، ضمن گفت‌وگو با تولیدکنندگان، در جریان مشکلات و مسائل مختلف آن‌ها قرار گرفت.

وی همچنین در گفت‌وگو با خبرنگاران، با بیان این‌که توانایی و شور و شعف صنعت‌گران برای کار در دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی به‌خوبی دیده می‌شود، اظهار داشت: صنعت‌گران و دانشجویان ما برای تأمین نیازهای کشور چیزی کم ندارند؛ اما مشکل اصلی در مدیریت‌هاست که باید این استعداد‌ها جدی گرفته شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران افزود: نزدیک به 40 درصد از قطعات صنعت نفتی ما از خارج کشور وارد می‌شود که ظرفیت زیادی برای تولید این قطعات در داخل وجود دارد؛ اما یک همت مدیریتی لازم است تا جوانان کشور دیده شوند و از ظرفیت‌های آن‌ها استفاده شود تا هم وابستگی کشور به ارز و فروش نفت کمتر شود و هم اشتغال ایجاد شود.

سردار نقدی ادامه داد: پیام صنعت‌گران در این نمایشگاه این است که مدیران کشور به ظرفیت آن‌ها توجه بیشتری کنند.

وی با بیان این‌که دستاوردهایی که در نمایشگاه «رونق تولید» به نمایش گذاشته شده، بسیار امیدبخش است، گفت: این دستاوردها نشان‌دهنده این است که صنعتگران ما در اوج تحریم‌ها و بسته شدن درهای مبادلات علمی، با ابتکار و خلاقیت خود، از این محدودیت‌ها و گردنه‌های علمی عبور کردند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه خاطرنشان کرد: اعتقاد و خودباوری باید در مدیران ما بیشتر از آن‌چه هست، وجود داشته باشد تا ظرفیت جوانان کشور را باور داشته باشند و در مقابل غرب، خودباخته نباشند؛ چراکه با وجود این جوانان در دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی، هیچ‌چیزی نیست که نتوانیم از آن نتیجه مثبت بگیریم.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار