سردار کارگر به دفاع‌پرس خبر داد

سند راهبردی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ابتدای سال 94 ابلاغ می‌شود

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه سند راهبردی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ابتدای سال 94 ابلاغ می‌شود، گفت: این سند، یک نقشه راه برای بنیاد و نیز چراغ راهی در برنامه پنج‌ساله ششم و هفتم خواهد بود.
کد خبر: ۳۸۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۱ - 15January 2015

سند راهبردی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ابتدای سال 94 ابلاغ می‌شود

سردار سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در حاشیه همایش سراسری مدیران بنیاد در گفتوگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس با اشاره به برگزاری کارگاه تدوین سند راهبردی بنیاد حفظ آثار، اظهار داشت: این کارگاه از روز شنبه بیستم دیماه همزمان با ایام سالروز عملیات کربلای 5 آغاز شد.

وی افزود: این کارگاه در مدت چهار روز و با تشکیل شش کارگروه با حضور همکاران ستادی از مرکزیت بنیاد و مدیران کل استانها و همچنین اساتید راهنما برگزار شد.

وی تصریح کرد: اسنادی که در طول این چهار روز تهیه شد به کمیسیون تلفیق در بنیاد حفظ آثار ارجاع و با انجام بررسیهای لازم در این کمیسیون نیز مراحل تصویب طی خواهد شد که امیدواریم مراحل کار در کمیسیون تلفیق و تصویب سند تا پایان سال صورت بگیرد و ابتدای سال 1394 نیز آن را ابلاغ کنیم.

وی ادامه داد: امیدواریم با ابلاغ این سند بتوانیم در چشمانداز 1404 تکلیف بنیاد را مشخص کنیم؛ ضمن اینکه در مورد برنامه پنجساله ششم و هفتم نیز چراغ راه ما خواهد بود.

وی با بیان اینکه این سند با توجه به اسناد بالادستی برای اولین بار در بنیاد انجام شد، تاکید کرد: این یک نقشه راه برای ما است و تا به حال این نقشه راه در بنیاد وجود نداشته است؛ هر چند ما از اساسنامه مصوب مقام معظم رهبری بهرهمندیم و این یک فرصت بزرگ برای ما بهشمار میرود.

سردار کارگر در ادامه بیان داشت: پس از برپایی چهار روزه کارگاه تدوین سند راهبردی، روز پنجم نیز همایش سراسری و سالانه مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس برگزار شد که در این همایش سردار جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح و آیتالله حائری شیرازی به ایراد سخن پرداختند. بخشی از این برنامه نیز به بیداری اسلامی و فضای مجازی اختصاص داشت.

وی تصریح کرد: از این پس هرساله همایشی یک هفتهای را با حضور مدیران بنیاد برگزار و یک مبحث تخصصی را به صورت کارگاهی بررسی خواهیم کرد. این کارگاههای تخصصی در ارتقای سطح دانش و پژوهش مسئولین بنیاد تاثیر بسیار بالایی خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها