عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

مجلس بُعد نظارتی خود را تقویت کند/ با مفسدان اقتصادی برخورد شود

حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی گفت: علاوه بر قوه قضائیه، مجلس هم باید از ابزارهای نظارتی خود برای مبارزه با مفسدان اقتصادی استفاده کند.
کد خبر: ۳۸۷۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۳ - 11March 2020

مجلس بُعد نظارتی خود را تقویت کند/ با مفسدان اقتصادی برخورد شودبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی با بیان اینکه مردم در دوره یازدهم از انتخابات مجلس شورای اسلامی اغلب به نیروهای انقلابی رأی داده‌اند، اظهار داشت: مردم از عملکرد مجلس دهم و دولت فعلی راضی نیستند و به همین دلیل به نیروهای انقلابی رأی داده‌اند.

وی افزود: برای مردم اصول گرا و اصلاح طلب اهمیت چندانی ندارد و کسانی که اولویت اصلی شان دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و ولایت باشد، همواره مورد توجه مردم قرار می‌گیرند که در این دوره هم شا هد این مسئله بودیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تأکید بر اینکه نمایندگان مجلس یازدهم باید در عملکرد خود دقت کنند و پیگیری مطالبات مردم را مورد توجه قرار دهند، اظهار داشت: مردم در زمینه معیشتی و اقتصادی دچار مشکلات عدیده‌ای هستند که نمایندگان مجلس یازدهم باید طرح‌هایی را برای بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم در دستور کار خود قرار دهند.

موسوی لارگانی با بیان اینکه یکی دیگر از مشکلات اصلی کشور بیکاری جوانان است، اظهار داشت: مجلس آینده باید برنامه‌های اصلی برای ریشه کن کردن بیکاری و بهبود وضعیت اشتغال جوانان داشته باشد.

وی با انتقاد از وجود فساد اداری و اقتصادی در برخی از بخش های کشور، افزود: مردم از فساد اداری و اقتصادی عاصی و خسته شده‌اند و یکی از مطالبات اصلی آنان این است که با مفسدان اقتصادی که هزاران میلیارد اختلاس می‌کنند برخورد جدی صورت گیرد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه قطعاً با برخورد قوه قضائیه دست مفسدان اقتصادی در دست درازی به بیت‌المال کوتاه می‌شود، بیان کرد: البته علاوه بر قوه قضائیه، مجلس شورای اسلامی باید از ابزارهای نظارتی خود بیش از گذشته استفاده کند و نباید اجازه دهد که مسئولان به سمت فساد اقتصادی بروند.

موسوی لارگانی ضمن انتقاد از قانونگذاری متعدد در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: ما قوانین بسیار زیادی داریم و به عبارت بهتر مجلس تبدیل به کارخانه قانون سازی شده است که بهتر است در مجلس آینده به جای قانونگذاری متعدد، نمایندگان نظارت خود بر عملکرد مسئولان اجرایی را تقویت کنند.

منبع: مهر

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها