ما قوی هستیم/ حسین‌زاده:

راهیان نور فرصتی طلایی برای شناخت تاریخ پر افتخار ایران است

منتخب مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس یازدهم «راهیان نور» را فرصتی طلایی برای شناخت تاریخ پر افتخار ایران اسلامی دانست و گفت: بسیاری از صحنه‌های زیبایی را که امروز در کشور خود شاهد هستیم، باید از برکات سفر‌های راهیان نور بدانیم.
کد خبر: ۳۸۷۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳ - 12March 2020

مجاهدت‌های پزشکان و پرستاران ثمره راهیان‌نور است«حسین حسین‌زاده» منتخب مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس یازدهم در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با گرامی‌داشت روز ملی راهیان نور و روز شهدا اظهار داشت: راهیان نور فرصتی ارزشمند و طلایی برای مردم ایران و به‌خصوص جوانان جهت آشنایی با تاریخ پر افتخار ایران اسلامی و کسب روحیات معنوی و سلحشورانه است.

وی افزود: هرچند امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا، سفر‌های نوروزی کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس لغو شد و مردم از فیض حضور در سرزمین‌های نور محروم ماندند؛ اما امید است با صبر و همکاری یکایک مردم و پس از نابودی ویروس کرونا، سفر‌های راهیان‌ نور رونق بیشتری بگیرد و هرآنچه که مسئولان ستاد مرکزی راهیان نور پیش‌بینی کرده‌اند، محقق شود.

حسین‌زاده خاطرنشان کرد: بسیاری از صحنه‌های زیبایی را که امروز در کشور خود شاهد هستیم، باید از برکات سفر‌های راهیان نور بدانیم. مجاهدت‌های شبانه‌روزی و خستگی‌ناپذیر پزشکان و پرستاران، همکاری، صبر و نوع‌دوستی مردم ایران و حضور فعال مردم انقلابی و بسیجیان ثمره درس‌های مؤثر دفاع مقدس است.

منتخب مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس یازدهم عنوان کرد: بنده ضمن تشکر از مجاهدان سفیدپوش کشور، از مسئولان و دست‌اندرکاران سفر‌های راهیان‌نور که زمینه انتقال مفاهیم و فرهنگ دفاع مقدس را به نسل جوان فراهم آوردند، قدردانی و به نوبه خودم اعلام می‌کنم که در مجلس آینده، آماده همکاری جهت گسترش و تعمیق سفر‌های راهیان نور با هدف انجام زیارت با معرفت خواهم بود.

وی همچنین با گرامی‌داشت روز ۲۲ اسفند سالروز تأسیس بنیاد شهید به فرمان امام خمینی (ره) که روز شهدا نام گرفته است، گفت: قدردانی از خون شهدا خدمت بی‌وقفه به مردم است و این روز بهانه‌ای برای تجدید میثاق با شهدا و سردار عزیز و آسمانی‌مان سردار شهید سلیمانی است که به ما وصیت فرمودند از جمهوری اسلامی که حرم است، حراست کنیم.

حسین‌زاده بیان کرد: جا دارد یاد و خاطره ۱۴ هزار شهید استان فارس و سرداران شهید این خطه بزرگ را هم گرامی بدارم. مردم استان فارس نقش مهمی در دفاع مقدس داشتند. حماسه‌ها و رشادت‌های دو لشکر خط‌شکن ۳۳ المهدی و ۱۹ فجر به فرماندهی سرداران محمدجعفر اسدی و محمدنبی رودکی هیچ‌گاه از یاد‌ها فراموش نخواهد شد و امید است با همکاری دستگاه‌های مسئول، موزه دفاع مقدس استان فارس هرچه زودتر به بهره‌برداری برسد.

وی تأکید کرد: بهره‌برداری و تکمیل موزه دفاع مقدس استان فارس، تدوین نقش استان فارس در دفاع مقدس، نگارش خاطرات و زندگی‌نامه‌های شهدا و رزمندگان و برگزاری یادواره‌های شهدا ازجمله برنامه‌های مهمی است که باید در این استان انجام بگیرد و تحقق این امر نیازمند تلاش‌ها و پیگیری‌های مسئولان استان و مجمع نمایندگان استان در مجلس است.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار