پیام وزیر امور خارجه در روز بزرگداشت شهدا؛

امید است مسئولین در مسیر خدمت شرمنده شهدا و مردم نشوند

وزیر امور خارجه در پیامی همزمان با «روز شهید» یاد و خاطره شهدای ایران و جهان اسلام و ۴۰ شهید وزارت خارجه را گرامی داشت و گفت: امید است این کمترین و همکاران من در مسیر خدمت به ملت ایران بتوانیم حقی را که شهدای بزرگوار در طول انقلاب بر گردنمان دارند، ادا کنیم.
کد خبر: ۵۱۱۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۷ - 13March 2022

امید است مسئولین در مسیر خدمت شرمنده شهدا و مردم نشوندبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (یکشنبه) در پیامی به مناسبت روز بزرگداشت شهدا در اینستاگرام نوشت:

بسم الرب الشهدا والصدیقین

همواره غبطه خورده ام به حال رفیقانی که جهادشان پیش خداوند مقبول افتاد و اکنون در قهقهه مستانه شان نزد خداوند روزی می‌خورند، در حالی که راضی هستند و خداوند نیز از آن‌ها راضی است.

امید است این کمترین و همکاران عزیز من در مسیر خدمت به ملت شریف ایران بتوانیم حقی را که شهدای بزرگوارمان در طول انقلاب اسلامی بر گردنمان دارند ادا کرده و شرمنده آنان و مردم شریف ایران نباشیم، که به قطع در این مسیر پر تلاطم به دعای شما مردم بزرگ نیازمندیم.

در پایان، در «روز شهید» یاد و خاطره شهدای گرانقدر ایران اسلامی و جهان اسلام به ویژه ۴۰ شهید وزارت امور خارجه را که صادقانه در سنگر دیپلماسی به جهاد فی سبیل الله مبادرت ورزیدند و غریبانه به دور از وطن و خانواده به شهادت رسیدند، گرامی می‌داریم. در آستانه میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت و سال جدید قدردان خانواده‌های معظم همه شهیدان و به ویژه شهدای وزارت امور خارجه هستم، عزیزانی که با صبر و بصیرت سختی‌ها را تحمل کرده و در تمام این سال‌ها با دعای خیرشان راهگشای مسیر سخت پیش روی ما در جبهه دیپلماسی بوده‌اند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار