فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان:

سپاه خوزستان با روحیه انقلابی در تمامی بحران‌ها حضوری فعال دارد

سردار حسن شاهوار پور گفت: سپاه خوزستان با روحیه انقلابی در تمامی بحران‌ها حضوری فعال دارد و اکنون نیز بسیجیان و پاسداران برای کنترل ورودی و خروجی‌های شهر‌ها مشغول هستند.
کد خبر: ۳۸۷۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۳ - 14March 2020

سپاه خوزستان با روحیه انقلابی در تمامی بحران ها حضوری فعال دارد

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سردار سرتیپ پاسدار «حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان امروز در حاشیه آیین تکریم و معارفه جانشین فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در اهواز، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تلاش همه‌جانبه برای مقابله با این بیماری، سپاه نیز در کنار سایر دستگاه‌ها با تمام ظرفیت وارد میدان شده است.

وی افزود: سپاه خوزستان با روحیه انقلابی در تمامی بحران‌ها حضوری فعال دارد و اکنون نیز بسیجیان و پاسداران برای کنترل ورودی و خروجی‌های شهرها مشغول هستند و بسیجیان نیز در زمینه گندزدایی و ضدعفونی معابر شهری، فعالیت دارند.

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان ادامه داد: سپاه خوزستان همچنین در زمینه آموزش برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از طریق فضای مجازی و پیام رسان‌ها، خدمات خوبی را به مردم خوزستان ارائه می‌دهد.

وی بیان کرد: گروه‌های جهادی نیز در نقاط مختلف خوزستان در کنار مردم و سایر دستگاه‌های اجرایی، برای مقابله با این ویروس پای کار هستند. مراکز درمانی سپاه خوزستان نیز به صورت کامل آماده خدمت رسانی به بیماران هستند.

سردار شاهوار پور ادامه داد: در زمینه کشف انبارهای احتکار لوازم مورد نیاز مردم نیز ماموران اطلاعات سپاه تاکنون اقدامات خوبی را صورت داده و در این زمینه همچنان با جدیت پای کار هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار