گفت‌وگوی تلفنی رئیس رژیم صهیونیستی با محمود عباس درباره مقابله با کرونا

رئیس رژیم صهیونیستی در تماس تلفنی با رئیس تشکیلات خودگردان درباره راه‌های همکاری و هماهنگی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در سرزمین‌های اشغالی فلسطین گفتگو کرد.
کد خبر: ۳۸۸۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۷ - 18March 2020

گفت‌وگوی تلفنی رئیس رژیم صهیونیستی با محمود عباس درباره مقابله با کرونابه گزارش گروه بین‎الملل دفاع‎پرس، «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین روز چهارشنبه یک تماس تلفنی از طرف «روون ریولین» رئیس رژیم صهیونیستی دریافت کرد.

به گزارش رسانه‌های فلسطین، عباس در این گفت‌وگو بر ضرورت همکاری رژیم صهیونیستی برای مقابله با بحران شیوع ویروس کرونا در سرزمین‌های فلسطینی تاکید کرد.

رئیس تشکیلات خودگردان از طرح دعوت به هماهنگی و وحدت تلاش‌ها برای مقابله با شیوع این ویروس خطرناک در منطقه و جهان استقبال کرد.

علی‌رغم وضعیت تعطیلی و قرنطینه عمومی که در سرزمین‌های اشغالی برقرار شده بیماری «کووید۱۹» با سرعت بیشتری در حال پخش شدن در این منطقه است.

به نوشته روزنامه «هاآرتص»، وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) اعلام کرد طی بیست‌وچهار ساعت گذشته ۹۰ نفر دیگر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که بیشترین تعداد از زمان سرایت این ویروس به فلسطین اشغالی است.

با احتساب تعداد ابتلا‌های جدید، شمار کل مبتلایان به ویروس کرونا در فلسطین اشغالی به ۴۲۷نفر رسید.

شمار مبتلایان قطعی به این ویروس در سرزمین‌های فلسطینی نیز تا صبح سه شنبه به ۳۹ نفر رسیده بود که دو نفر آن‌ها در طولکرم و مابقی در بیت لحم در جنوب کرانه باختری هستند. امروز تشکیلات خودگردان آمار جدیدی از ابتلا به این ویروس را اعلام نکرده است.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار