سرهنگ رشیدی خبر داد؛

افتتاح نقاهتگاه ویژه بیماران کرونایی سردشت

جانشین فرمانده سپاه سردشت گفت: نقاهتگاه ویژه بیماران کرونایی سردشت با ظرفیت ۴۰ تخت افتتاح شده است.
کد خبر: ۳۸۸۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۰ - 19March 2020

افتتاح نقاهتگاه ویژه بیماران کرونایی سردشت

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، سرهنگ « یعقوب رشیدی» جانشین فرمانده سپاه سردشت، در بازدید از نقاهتگاه ویژه بیماران کرونایی سردشت اظهار داشت: این نقاهتگاه به همت سپاه سردشت در محل سالن اداره فنی و حرفه‌ای این شهرستان با ظرفیت ۴۰ تخت افتتاح شده است.

وی افزود:۲۰ تخت از این تعداد برای آقایان و مابقی برای بانوان در نظر گرفته شده است که در صورت لزوم این تعداد تخت می‌تواند به ۵۰ تخت نیز افزایش پیدا کند.

جانشین فرمانده سپاه سردشت ادامه داد: از آنجایی که بیماران بهبود یافته از کرونا تا دو هفته پس از بهبودی نیز ناقل این بیماری بوده و می‌توانند آن را به دیگران انتقال دادند از این رو این نقاهتگاه به منظور قرنطینه این افراد در در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه در این نقاهتگاه کادر درمانی با استقرار در این مکان به بیماران خدمات خواهند داد، عنوان کرد: در این نقاهتگاه علاوه بر وجود بخش‌های بستری برای آقایان و بانوان بخش سی پی آر نیز تدارک دیده شده است.

سرهنگ رشیدی با توجه به اینکه جانبازان شیمیایی بسیاری در سردشت زندگی می‌کنند، تصریح کرد: برای این منظور توجه به اصول بهداشتی در این شهرستان از اهمیت بالایی برخوردار است که مردم باید به این موضوع توجه جدی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: توزیع بسته‌های بهداشتی بین جانبازان شیمیایی این شهرستان، ضدعفونی معابر شهری و ایجاد ایستگاه‌های تب‌سنجی در ورودی این شهرستان از جمله اقدامات سپاه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار