استاندار خوزستان:

اطلاع‌رسانی صحیح درباره ویروس کرونا مانع گسترش شایعه می‌شود

غلامرضا شریعتی گفت: اطلاع‌رسانی صحیح و دقیق درباره ویروس کرونا مانع گسترش شایعه می‌شود.
کد خبر: ۳۸۹۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۸ - 25March 2020

اطلاع‌رسانی صحیح و دقیق مانع گسترش شایعه می‌شود/ از اهالی رسانه تشکر می کنم

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «غلامرضا شریعتی» استاندار خوزستان امروز در نشست شورای سلامت اظهار داشت: برای حفظ سلامت مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم و با کسی تعارف نداریم.

وی با اشاره به وضعیت شیوع ویروس کرونا در منطقه آزاد اروند، افزود: شهرستان خرمشهر شرایط مناسبی ندارد و باید سخت‌گیری های بیشتری در این شهر اعمال شود.

استاندار خوزستان بیان کرد: تاکنون در خرمشهر، آبادان و شادگان تست کرونای ۱۰۴ بیمار مثبت شده که از این تعداد ۹ نفر فوت و ۶۱ نفر نیز بهبود یافته و ترخیص شدند.

شریعتی عنوان کرد: زنان خانه‌دار، بازنشستگان و کارمندان اقشاری هستند که بیشترین ابتلا را در استان خوزستان داشتند و باید این افراد از خروج غیر ضروری پرهیز کنند.

استاندار خوزستان خطاب به جوانان، گفت: جوانان عزیز ما بیشترین تردد را در اماکن عمومی دارند و باید به شدت مواظب باشند، هر چند ممکن است که میزان مرگ و میر ناشی از این ویروس در میان قشر جوان کمتر از دیگران باشد اما آنها می‌توانند ناقل این بیماری برای خانواده خود باشند از این رو از آنها نیز درخواست می‌شود که در خانه بمانند.

وی از همکاری رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی اخبارهای ویژه کرونا تشکر کرد و افزود: اطلاع‌رسانی صحیح و دقیق مانع گسترش شایعه می‌شود و جا دارد از همین تریبون از همه رسانه ها بابت همراهی و اطلاع رسانی دقیق و امید بخش به مردم تشکر کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها