امام جمعه اهواز روز پاسدار را به مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان تبریک گفت

حجت‌الاسلام والمسلمین سید «عبدالنبی موسوی‌فرد» به صورت سرزده با حضور در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان روز پاسدار را به سردار «عباس یوسفی» تبریک گفت.
کد خبر: ۳۸۹۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۸ - 28March 2020

امام جمعه اهواز روز پاسدار را به مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان تبریک گفت

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید «عبدالنبی موسوی‌فرد» نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز عصر امروز و به صورت سرزده با حضور در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان روز پاسدار را به سردار «عباس یوسفی» تبریک گفت.

وی در این دیدار ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت امام حسین(ع) و گرامیداشت روز پاسدار، قداست، افتخار و اهمیت پوشیدن لباس سبز پاسداری را نعمتی بزرگ و رسالتی سنگین دانست و اظهار داشت: چه سعادتی بالاتر از این که در میلاد عزیزترین شهید تاریخ بشریت، این مناسبت و عید فرخنده به سربازان و رهروان واقعی راه کربلا داده شده است.

در ادامه سردار «عباس یوسفی» مدیر کل حفظ آثار ئو نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان ضمن تقدیر از حضور معنوی نماینده ولی فقیه در خوزستان و تشکر از دغدغه مندی وی نسبت به امور مربوط به حوزه دفاع مقدس، گفت: از افتخارات ما پاسداران این است که لحظه ای از زیر بیرق آقا امام حسین(ع) و سایه پر برکت بنیانگذار کبیر انقلاب و فرزند خلف بی بی فاطمه زهرا(س)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و خدمت صادقانه به ملت مسلمان ایران عزیز و حهان اسلام شانه خالی نکرده و نمی کنیم.

وی سپس به ارائه گزارشی از شاخص ترین فعالیت های اداره کل خوزستان پرداخت و مهمترین دغدغه و طرح استانی را تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان دانست.

امام جمعه اهواز در پایان ضمن تقدیر از خدمات شایسته صورت گرفته در این حوزه مقدس، وعده داد که بزودی و پس از این بحران، از روند ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان بازدید کند تا بتواند در مسیر هموار شدن اتمام این مطالبه بزرگ مردمی مساعدت و همراهی لازم را اعمال کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار