مسئول بسیج کارمندان خراسان‌ جنوبی عنوان کرد؛

بسیج کارمندان خراسان‌ جنوبی در میدان مقابله با کرونا

مسئول بسیج کارمندان خراسان‌ جنوبی گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا بسیج کارمندان استان خراسان‌ جنوبی با تشکیل 30 گروه جهادی از میان کارمندان و مدیران اقدام به عملیات‌های مبارزه با کرونا کرد که اقدامات مختلفی در این راستا انجام شده است.
کد خبر: ۳۹۳۹۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱ - 28April 2020

بسیج کارمندان در میدان مقابله با کرونا/ از ضدعفونی از ضدعفونی معابر تا توزیع اقلام بهداشتیسرگرد «محمد اقبالیان» مسئول بسیج کارمندان خراسان‌ جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بیرجند با اشاره به شیوع ویروس کرونا در استان، اظهار داشت: با شیوع این ویروس بسیجیان پایگاه‌های بسیج ادارات استان همراه و همدوش دیگر اقشار در بسیج ملی مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا شرکت کرده‌اند.

وی گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا بسیج کارمندان استان خراسان‌ جنوبی با تشکیل 30 گروه جهادی از میان کارمندان و مدیران اقدام به عملیات‌های مبارزه با کرونا کرد که اقدامات مختلفی در این راستا انجام شده است.

مسئول بسیج کارمندان خراسان‌ جنوبی از اعزام گروه‌های جهادی به روستاها و مناطق محروم استان خبر داد و اضافه کرد: کارمندان بسیجی در عملیات‌های گندزدایی و ضدعفونی معابر این مناطق یک اقدام گسترده انجام دادند و این اقدام همچنان به‌طور ادامه خواهد داشت.

اقبالیان با بیان اینکه خدمات‌رسانی به خانواده‌های شهدا و افراد مسن نیز به‌طور مدام انجام می‌شود، تصریح کرد: فضاسازی و نصب بنر با موضوع هشدارهای بهداشتی برای آگاهی‌بخشی به ارباب رجوع در محل ادارات انجام و پاسخگویی به ارباب‌رجوع با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

وی از ضدعفونی مساجد توسط 60 نفر از خواهران بسیجی ادارات خبر داد و عنوان کرد: طی این مدت بیماری کرونا سبب وارد آمدن آسیب‌های جدی به معیشت برخی از کارگران و اصناف شده که بسیج کارمندان توزیع بسته‌های کمک معیشتی را در دستور کار خود قرار داده است.

مسئول بسیج کارمندان خراسان‌ جنوبی از توزیع بیش از 600 سبد کالای بهداشتی بین نیازمندان خبر داد و گفت: در راستای رزمایش کمک مؤمنانه با همکاری استانداری و دستگاه‌های اجرایی آمادگی داریم کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم را جمع‌آوری کرده و در ماه مبارک رمضان در قالب بسته‌های حمایتی در اختیار نیازمندان قرار دهیم.

اقبالیان خاطرنشان کرد: شماره کارت 6273811149123645 و شماره حساب 4213555555513 نزد بانک انصار جهت واریز کمک‌های مردمی در راستای رزمایش کمک مؤمنانه در اختیار هم استانی‌ها قرار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار