فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان:

بیش از دو تُن مواد مخدر در شهرستان «خاش» کشف شد

سردار محمد قنبری از درگیری مسلحانه تکاوران پلیس با سوداگران مرگ در شهرستان خاش و کشف دو تُن و ۱۹۰ کیلوگرم مواد مخدر خبر داد.
کد خبر: ۴۰۰۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳ - 06June 2020

بیش از دو تُن مواد مخدر در شهرستان «خاش» کشف شدبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «محمد قنبری» فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در تشریح جزئیات این خبر، اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان با گسترش چتر اطلاعاتی خود به سرنخ‌هایی از قاچاق یک محموله سنگین مواد مخدر توسط اعضای یک باند حرفه‌ای به حوزه استحفاظی شهرستان «خاش» دست یافتند.

وی افزود: تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری چند تیم از مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان خاش با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند مسلح، حوالی ساعت ۱۰ شب گذشته قاچاقچیان را در حال جابه‌جایی مواد مخدر با دو دستگاه وانت تویوتا و یک دستگاه پژو ۴۰۵ در یکی از محور‌های فرعی شهرستان خاش شناسایی و به‌صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ به محض ورود به منطقه کمین با مأموران انتظامی درگیر و با آتش پر حجم تکاوران پلیس ضمن رها کردن خودرو‌ها به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

سردار قنبری بیان کرد: در این عملیات مقتدرانه که ساعتی به طول انجامید در پاک‌سازی منطقه درگیری دو تَن از اعضای این باند دستگیر و در بازرسی از خودرو‌ها دو تن و ۱۹۰ کیلو و ۴۱۰ گرم مواد مخدر شامل دو تن و ۱۳۸ کیلو و ۱۱۰ گرم تریاک، ۵۲ کیلو و ۳۰۰ گرم حشیش و مقادیری سلاح و مهمات کشف شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به ادامه تحقیقات برای شناسایی و دستگیری اعضای متواری این باند مسلح، گفت: نیروی انتظامی در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق حضور فعال دارد و در راه مبارزه با مواد مخدر تلاش می‌کند و این حضور ایثارگرانه و هوشیارانه عرصه را بر سوداگران مرگ تنگ کرده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار