در جریان یک نشست امنیتی-اطلاعاتی مطرح شد؛

نگرانی صهیونیست‌ها از افزایش توان موشکی و پهپادی جنبش حماس

منابع صهیونیستی از برگزاری یک نشست گسترده امنیتی-اطلاعاتی در رژیم صهیونیستی برای بررسی افزایش توان نظامی جنبش حماس خبر دادند.
کد خبر: ۴۰۱۱۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۲ - 14June 2020

نگرانی صهیونیست‌ها از افزایش توان موشکی و پهپادی جنبش حماسبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از سایت عبری زبان «والا»، منابع نظامی رژیم صهیونیستی اعلام کردند که سرویس‌های امنیتی و نظامی این رژیم چندی قبل، یک نشست گسترده با حضور فرماندهان ارشد ارتش و نمایندگان دایره اطلاعاتی «امان» و سرویس جاسوسی موساد برگزار کردند.

در این نشست بررسی افزایش توان نظامی جنبش حماس در دوره آتش‌بس با رژیم صهیونیستی محور رایزنی مسئولان نظامی و اطلاعاتی این رژیم بود.

در نشست مذکور اعلام شد که جنبش حماس اقدام به آموزش نیرو‌های خود و افزایش توان نظامی و گسترش آن کرده است.

در این نشست همچنین مسأله افزایش قدرت موشکی و پهپادی حماس و افزایش تعداد کلاهک‌های انفجاری موشک‌های این جنبش و بالابردن دقت آن‌ها بررسی شد.

سایت مذکور گزارش داد که با توجه به افزایش توان نظامی حماس، فرمانده منطقه جنوبی ارتش رژیم صهیونیستی خود را برای سناریو‌های مختلف در خصوص درگیری در نوار غزه آماده کرده است.

افزایش توان نظامی گروه‌های مقاومت فلسطین همواره یکی از نگرانی‌های سرویس‌های امنیتی و جاسوسی رژیم صهیونیستی را تشکیل می‌دهد.

در گزارش‌های امنیتی منتشر شده از سوی منابع صهیونیست آمده است که حماس در برابر الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری به اراضی اشغالی ساکت نخواهد نشست و اوضاع در این مناطق هر لحظه متشنج‌تر می‌شود.

پیش از این نیز محافل امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی نسبت به پیامد‌های خطرناک الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری به اراضی اشغالی هشدار داده و اعلام کرده بودند که این اقدام می‌تواند منجر به شعله ور شدن آتش انتفاضه جدیدی در فلسطین شود.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها