باقری خبر داد

"تا آمدن احمد" و "مردی که اسب شد" 2 فیلم روز سوم هم اندیشی سینما انقلاب

دبیر اجرایی چهارمین هم اندیشی سینما انقلاب گفت: روز سوم هم اندیشی سینما انقلاب به دو فیلم "تا آمدن احمد" و "مردی که اسب شد" خواهد پرداخت.
کد خبر: ۴۰۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۱ - 07February 2015

به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس، ابوالفضل باقری، دبیر اجرایی هماندیشی سینما انقلاب ضمن اعلام برنامههای روز سوم این هماندیشی بیان کرد: امروز ساعت ۱۴ و سی دقیقه فیلم "مردی که اسب شد" به کارگردانی امیر حسین ثقفی به نمایش در خواهد آمد.

وی افزود:  پس از نمایش اولین فیلم امروز که حدود دو ساعت به طول میانجامد محفل تخصصی نخست در ساعت ۱۶و ۳۰ دقیقه آغاز شده و تا هنگام اذان مغرب ادامه خواهد داشت.

باقری ادامه داد: پس از اقامه نماز مغرب و عشا حدود ساعت ۱۸ و سی دقیقه فیلم دوم امروز "تا آمدن احمد" به کارگردانی صادق صادق دقیقی به نمایش در خواهد آمد.

دبیر اجرایی چهارمین هم اندیشی سینما انقلاب گفت: ساعت ۲۰ دومین محفل تخصصی تشکیل می شود، امروز در محفلهای تخصصی از حضور اساتیدی همچون دکتر فرنو(فلسفه)، دکتر محمد رحمانی، دکتر نادمی (ادبیات)، گودینی (ادبیات)، استاد محمود حکیمی و جهانگیر خسرو شاهی بهره خواهیم برد.

وی خاطرنشان کرد: پایان بخش برنامههای روز سوم هم اندیشی امسال نمایش سومین فیلم این روز میباشد که از ساعت ۲۱و سی دقیقه تا حوالی ساعت ۲۳ ادامه خواهد داشت.

باقری با اشاره به ظرفیت محدود سالن سوره تاکید کرد: امروز به سبب محدودیت فضای سالن و تعداد صندلیها فقط امکان پذیرایی از عزیزانی که کارت یا بلیط دریافت کردهاند را داریم که از همین عزیزان نیز درخواست میشود دقایقی قبل از شروع هر برنامه در محل سالن سوره حضور داشته باشند.

لازم به یادآوری است ورود به برنامههای سینما انقلاب که در تالار سوره حوزه هنری برگزار میشوند، نیاز به تحویل بلیطهای از قبل تهیه شده و عضویت در حلقههای تخصصی مجموعه دارد، علاقه مندان میتوانند با مراجعه به سایت جنبش رسانه انقلاب به آدرس www.cinemaenghelab.ir نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند.  

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار