حضور شمقدری و افخمی در هشتمین محفل سینما انقلاب

روز هشتم سینما انقلاب شاهد حضور شمقدری و افخمی و نمایش فیلم‌های روباه و بهمن خواهد بود.
کد خبر: ۴۰۹۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۹ - 12February 2015

حضور شمقدری و افخمی در هشتمین محفل سینما انقلاب

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، ابوالفضل باقری دبیر اجرایی هم اندیشی ضمن اعلام تشکر و تقدیر جنبش رسانه انقلاب از حضور هنرمندان، سینما گران، اندیشمندان علوم انسانی و سایر اقشار ملت عظیم الشان ایران اسلامی در سی هفتمین جشن ملی ۲۲ بهمن برنامه های هشتمین روز هم اندیشی را اعلام کرد.

وی افزود: نخستین فیلم امروز " بهمن " اثر مرتضی فرشباف می باشد که همچون روز های گذشته از ساعت ۱۴ به نمایش در خواهد آمد، سپس به مدت ۴۵ دقیقه محافل نقد مبتنی بر علوم انسانی این فیلم سینمایی تشکیل می شود.

باقری بیان کرد: پس از آن جواد شمقدری رئیس سابق سازمان سینمایی کشور ساعت ۱۶و ۴۵ دقیقه با حضور در محفل سینما انقلاب سخنرانی خویش را با عنوان " مدیریت فرهنگی و سینما " آغاز و تا زمان اذان مغرب ادامه خواهد داد.

دبیر اجرایی هم اندیشی خاطرنشان کرد: دومین فیلم امروز " روباه " به کارگردانی بهروز افخمی می باشد که با حضور وی به نمایش در خواهد آمد و پس از آن بررسی اثر با حضور کارگردان را خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: سومین فیلم امروز از ساعت ۲۱ و سی دقیقه تا ساعت ۲۳ به نمایش در می آید.

لازم به یادآوری است ورود به برنامه های سینما انقلاب که در تالار سوره حوزه هنری برگزار می شوند، نیاز به تحویل بلیط های از قبل تهیه شده و عضویت در حلقه های تخصصی مجموعه دارد، لذا امکان حضور بدون هماهنگی قبلی در برنامه ها وجود ندارد، علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت جنبش رسانه انقلاب به آدرس www.cinemaenghelab.ir نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار