یادداشت/ علی عبدالصمدی

آبروریزی رسانه‌ای سازمان منافقین در سطح بین المللی

دقیقا در روزی که رسانه‌های داخلی خبر به درک واصل شدن مسعود رجوی خائن را منتشر می‌کنند، این سازمان به یاد آن می‌افتد که همان روز، باید کنفرانس سالانه خود را برگزار کنند.
کد خبر: ۴۰۷۳۳۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۵ - 26July 2020

آبروریزی رسانه‌ای سازمان منافقین در سطح بین المللیگروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس- علی عبدالصمدی؛ در روز‌های اخیر در بر روی خروجی خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری ایران از جمله خبرگزاری دفاع مقدس خبری مبنی بر به درک واصل شدن رهبر سازمان مخوف منافقین منتشر شد. تنها ساعاتی پس از انتشار این خبر در سپهر رسانه‌های الکترونیک ایرانی، سازمان منافقین دست به کار شد و میتینگی رسانه‌ای را ترتیب داد.

به گفته‌ی رسانه‌های وابسته به این سازمان به علت شیوع ویروس کرونا این همایش به صورت مجازی برگزار شد و فقط چند تن از اعضاء بالا رتبه‌ی منافقین در محل کنفرانس خبری مریم رجوی (شخصی که بدون رای گیری سی سال است به مقام ریاست جمهوری سازمان رسیده است)، حضور داشتند. پشت سر این شخص تصاویری از افرادی بود که به صورت آنلاین شاهد و ناظر این سخنرانی مضحک بودند.

نکته‌ی حائز اهمیت آن کنفرانس این بود که اعضاء بلند پایه ادعا داشتند که میلیون‌ها نفر از طریق فضای مجازی در این کنفرانس شرکت داشتند. در صورتی که چنانچه هر شخصی با کمترین سواد رسانه‌ای تصاویر پشت سر این خانم را تماشا می‌کرد متوجه می‌شد این افراد بیشتر از پنجاه، شصت و یا نهایتا هفتاد نفر نیستند. احتمالا برخی از تصاویر نیز تکراری بوده و با استفاده از تکنیک‌های کامپیوتری همین تصاویر تکراری لابه لای تصاویر دیگر به اصطلاح گم شده اند تا حجم افراد شرکت کننده از طریق فضای مجازی در این کنفرانس بیشتر دیده شود، اما زهی خیال باطل.

اگر رسانه‌های ایران یک تصویر از این کنفرانس را منتشر کنند، همگان متوجه آبرو ریزی رسانه‌ای منافقین در سطح بین المللی خواهند شد. دقیقا در روزی که رسانه‌های داخلی خبر به درک واصل شدن مسعود رجوی خائن را منتشر می‌کنند، این سازمان به یاد آن می‌افتد که همان روز، باید کنفرانس سالانه شان را برگزار کنند. در این کنفرانس پیام رهبر ملعونشان بدون حضور خودش خوانده شد. اولا اگر آن خائن به راستی زنده است و حتی جرات حضور در بین هواداران و هم مسلکان خود را ندارد، که وای به حال آن فریب خوردگانی که دل به چنین رهبری بسته اند. اگر هم به راستی به درک واصل شده (که این احتمالش بیشتر است) پس لابد پیام را روح خبیث مسعود رجوی خائن از عالمی دیگر مخابره کرده است!

آنالیز کنفرانس مضحک سازمان منافقین در روز‌های اخیر نشان می‌دهد، حماقت‌های خود این سازمان، باعث و بانی شلیک تیر خلاص به قلب این سازمان شده و ضمنا نشان داد، بقایاء این سازمان دیگر توانی برای اداره و گرداندن حتی یک کنفرانس را هم به صورت منطقی ندارند چه رسد به این که بخواهند در عرصه‌ی سیاسی کشور عزیزمان نقشی ایفا کنند. به دیگر سخن می‌توان گفت، حیات منافقین به خط پایان رسیده است.

انتهای پیام/133

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار