عضو هیات علمی دانشگاه فرهنگیان:

امنیت امروز لبنان خوشایند رژیم اشغالگر صهیونیستی نیست

احمدرضا بسیج گفت: امنیت امروز لبنان خوشایند رژیم اشغالگر صهیونیستی نیست، این رژیم سعی دارد با هر اقدامی امنیت این کشور از بین ببرد.
کد خبر: ۴۱۰۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴ - 13August 2020

احمدرضا بسیج در گفت‌وگو با دفاع‌پرس در شهرکرد با گرامی‌داشت روز مقاومت اسلامی و سالروز پیروزی حزب الله لبنان در جنگ سی و سه روزه اظهار داشت: بر مبنا و وعده خداوند در آیات قرآن کریم پایه‌های عنکبوتی رژیم اشغالگر صهیونیستی فرو خواهد ریخت.

وی با اشاره به آیه ۱۴ سوره حشر ادامه داد: امروز شاهد این هستیم که رژیم صهیونیستی از ترس نیروهای مقاومت فلسطینی و لبنانی خود را پشت دیوار های حائل مخفی کرده، در ظاهر دشمن را متحد می‌بینیم اما دلهایشان باهم نیست و همین عامل باعث خواری و بیچارگی این رژیم خواهد شد.

عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه فرهنگیان تاکید کرد: جنگ سی و سه روزه اثبات کرد که خداوند با مومنان است و دشمن از آن چیزی که نشان می‌دهد ضعیف‌تر است.

بسیج با اشاره به حادثه انفجار بیروت گفت: امروزه هر اتفاق ناگواری که در جهان اسلام رخ می‌دهد، مستقیم یا غیر مستقیم به رژیم صهیونیستی ربط دارد.

احمدرضا بسیج با بیان این که اتفاقات اخیر لبنان ربطی به حزب الله ندارد تصریح کرد: دستگاه تبلیغی دشمن تلاش می‌کند واقعیات را وارانه جلو دهد،شکی نیست که خداوند مکر آنان را به سوی خودشان برگرداند.

عضو هیات علمی دانشگاه فرهنگیان با اشاره به این که لبنان کشوری دارای گروه‌ها و حزب‌های مختلفی است افزود: با تشکیل حزب الله در این کشور جنگ‌های داخلی به پایان رسید و امنیت در این کشور برقرار شد.

وی ادامه داد: امنیت امروز لبنان خوشایند رژیم اشغالگر صهیونیستی نیست، این رژیم سعی دارد با هر اقدامی امنیت این کشور را از بین ببرد.

بسیج با اشاره به ویژگی‌های شهید سردار قاسم سلیمانی ادامه داد: فرمانبرداری، سرباز و مجری خوب برای ولایت از ویژگی های منحصر به فرد شهید سلیمانی بود.

استاد دانشگاه فرهنگیان با اشاره به نقش شهید سلیمانی و شهدای مدافع حرم در تداوم جبهه مقاومت افزود: شهید سلیمانی و شهدای مدافع حرم مرزهای ایران را فرا‌سرزمینی کردند و دست برتر جمهوری اسلامی در حوزه سیاسی و نظامی شد، دشمنان جمهوری اسلامی سعی داشتند جنگ را به مرز‌های جغرافیایی ما بکشند اما سپاه قدس دشمن را در دل سوریه و عراق به زانو در آورد.

احمد رضا بسیج خاطرنشان کرد: یقینا با رفتن شهید سلیمانی قطار جبهه مقاومت از حرکت نمی ایستد، خون این شهید باعث وحدت و یک صدایی در جبهه مقاومت خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها